1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dying Light 2

Discussie in 'Games' gestart door Makkabeer, 11 jun 2018.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Prima hoor, ga je gang, maar verwacht niet van mij dat ik het er mee eens ben.

    En ook echt Jorrie weer dit dat een duimpje gaat geven.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Alles verder oké, Yellow? ;)
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat is jouw probleem? Jij zegt letterlijk dat iemand niet een mening mag geven omdat jij het er niet mee eens bent. Doe maar even rustig aan kerel.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Prima hoor!
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Je hebt me overtuigd @yellow zo It Takes Two en Lost Judgment even inruilen bij Gamemania en toch maar halen.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Sorry hoor maar zwaar eens met Geel. Wederom is er gewoon een halve game afgeleverd die vooral op de PS4 niet onderdoet voor een Cyberpunk. Toen dachten we nog dat het een uitzondering was maar het lijkt steeds vaker zo. Dat is gewoon triest.

    Het argument dat 250k mensen dit spelen en dat je daarom niet kan zeggen dat het een kut game is vind ik ook hilarisch. Het tienvoudige van dat aantal koopt poppetjes in Fortnite en paarden in RDR2 online, dat maakt het ook niet opeens 'goed'.
     
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hier melden ze dat het geen cyberpunk/watchdogs is op last gen.

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dat bedoel ik dus. De staat van deze titel is niet te vergelijken met die van Cyberpunk tijdens release. Diverse gameplay systemen waren in Cyberpunk fundamenteel defect of ontbraken simpelweg, iig in de eerste maanden. Dat is voor zover ik begrijp niet het geval in DL2. Maar daar is ook niet alles oké gezien de vele bug reports. Probleem is dat lang niet iedereen zoveel last heeft van bugs. Zie gamers als CohhCarnage, die al 60+ delen naar eigen zeggen met relatief weinig bugs met zijn playthrough bezig is. En hij is zo te zien niet de enige gelukkige.
     
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Zal de game een beetje te spelen zijn op de PS4 Pro? Twijfel erg. Een nextgen console zit er voorlopig niet in en wil de game toch spelen.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Kijk even naar het filmpje van Servantes zou ik zeggen. Titel lijkt technisch oké te draaien op de PS4pro. Het lange laden ben je waarschijnlijk wel gewend. ;) Ik zou me persoonlijk meer zorgen maken over de bugs en daarover wat meer zoeken op de verschillende forums. Afhankelijk van je tolerantie tot bugs zou ik misschien even wachten en kijken hoe snel Techland ingrijpt. Deze devs hebben overigens wel een goede reputatie als het gaat om after-release support.

    Het blijft een vervelende situatie dat gamers zich al jaren lang bij veel releases moeten afvragen: is dit spel (voldoende) speelbaar? Dit is al langer zo, maar Corona heeft dit probleem alleen nog maar meer geaccentueerd.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Als je reviewers een buggy review-code dan vraag je er ook wel zelf om. Als je weet dat het de laatste weken nog flink aanpoten is, en op dag 1 moet he een huge patch uitbrengen, tja, stel die game dan gewoon lekker 1-2 maanden uit om dat te voorkomen. Het is begin Februari, dus ook qua feestdagen geen reden om die game perse rushed uit te brengen.

    Ze zullen die bugs en alles ongetwijfeld oplossen, maar de negatieve reviews en gebruikerservaringen zullen nu voor altijd blijven staan.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Er is een day 1 patch geweest met 1000 fixes. Dat zegt toch wel genoeg?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat is zelfs nog erger dan Unity en 3 uit de Assassin's Creed serie bij elkaar. En een grotere patch dan de eerste paar die Cyberpunk moesten repareren. Maakt niet uit dat er gamers zijn die er weinig last van hebben. Gaat om het feit dat het er in zit en zo frequent voorkomt. Maar goed. Over een jaar wel een prima budgetbak titel, met misschien gratis DLC. :)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    "Wat goed zeg dat die day-1 patch al zo snel 1000 bugs repareert. Techland zit er goed bovenop."

    :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als het niet erger wordt gemaakt. Sommige games hebben dat ook gehad volgens mij. Maar goed. Kijken wat het oplevert aan spelplezier. :+
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het is goed dat ze erbovenop zitten, maar dat had eerder gemoeten, voor de release. En aangezien het rommelde binnen het bedrijf, vind ik zelfs deze toewijding aan de problemen van de game slecht te verdedigen.
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dus omdat het 'rommelde' zouden ze de game maar moeten laten zoals ie is?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Natuurlijk niet. Gewoon uitstellen tot de game wel fatsoenlijk uitgegeven kan worden.
     
  20. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    dit weekend men eerste uren erop zitten. Eerst de PS4 versie met vrienden, gisteren de PS5 versie alleen. dit is inderdaad wel spijtig dat er nog geen cross gen kan, ook je save games zijn apart.
    Elke versie een uur of 3-4 gespeeld nu, en eigenlijk geen enkele bug of problemen meegemaakt. Maar dat kan nog komen natuurlijk. Ik speel 1x per week ofzo dus tegen dat tempo zullen er wel genoeg patches komen waardoor ik niet te veel zal merken :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina