1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dying Light

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 29 mei 2013.

  1. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb het net ook in het playstation forum geplaats, maar aangezien dit over dying light gaat wil ik dit ook met jullie delen .

    de moeite waard om het te proberen?

    Iemand die weet of dit veilig en betrouwbaar is ? Ps4store.nl

    Ik kan zelf niks vinden op sites of dit veilig is . Het lijkt een beetje op kinguin daar van weet ik dat het veilig is.

    http://www.marktplaats.nl/a/spelcom...f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr
     
  2. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62


    Prachtig hoe die claxon het doet :D
     
  3. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    zojuist een mailtje van yourgamezone.nl dat disc versie verzonden is... ben benieuwd naar het spel :)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game ook sinds gisteren en toen ik de game ging spelen kwam ik net van een paar uurtjes Halo 3 campaign (TMCC) vandaan en ik schrok wel even flink zeg. Wat jij ook al zei, de graphics zijn alles behalve heel speciaal. Terwijl ik in de analyse van Digital Foundry toch echt woorden las als ''beautiful looking game'' , maar ik zie het er echt niet in terug. De bewegende bomen en struiken zijn echt tof gedaan, maar verder vind ik het geheel nogal ''rough'' ogen.

    Zoals jij al zei de framerate is 30fps maar, maar er is een waas. Dit is helaas ghosting waardoor het er echt niet beter op wordt. DF had het hier ook al over. Uiteraard wanneer je net van een game vandaan komt die goed scherp is en vrijwel 60fps is....dan is het sowieso erg wennen. Voor die ghosting zal wel een reden zijn, maar ik vind het fucked up. Kijk naar FC4 bijvoorbeeld, 30fps, goed te doen, geen ghosting en ook clean qua graphics.

    De combat voelt verder wel heel goed aan en het parkour ook. Ik ga morgen of volgende week er eens goed voor zitten. Nog te druk met de Halo campaigns.
     
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb dit spel nu al een kleine maand en ik moet zeggen dat het echt een vermakelijk spel is. Heb nu de story en de side quests op 100%. ik zal alleen wel adviseren om het alleen te spelen. Met z'n 2en of 4en is het toch allemaal wat te makkelijk. Al met al een leuk spel en ik zou het een dikke 8 geven.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Toch wel weer een vette game hoor. Melee combat is vet als altijd. Parcour is wat wennen, ben er niet heel goed in en soms krijg ik wat last van motion sickness.
    In het begin ook behoorlijk pittig soms. Day/night is niet dynamisch volgens mij, zit al een hele tijd in day time. Skills allemaal op 6 en al veel safezones unlocked. Lekker aan het rauschen door de city :)

    Grafisch valt hij wat tegen; popup van detail/schaduwen soms erg aanwezig, wazig, shimmering, low res textures. Maar DI en DI:R waren ook rough around the edges en prima games. Zit qua story nog maar op 2% en heb er toch al wel weer wat uurtjes inzitten. Content genoeg volgens mij :)
     
  7. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik wacht tot ik hem voor 30 euro kan kopen, maar ben ook echt benieuwd naar de game. Hou altijd wel van open wereld games en zombie/infected/survival horror games.

    Ik wacht wel tot Gakkie hem verkoopt whahaha:+
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ben wel benieuwd, maar denk niet dat ik full price doe bij deze game.
    Wacht wel op een leuke aanbieding. :)
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, de nachten zijn echt scary. Kan menig horror game niet tegen op. Bruut!
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Toch maar gekocht voor 35 euro. Zin in:)
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Toch echt wel weer een gruwelijk vette game hoor. En dan ben ik nog steeds op de eerste map, begrijp dat er ook nog een tweede map is.

    Kun je btw na het uitspelen vd story verder spelen ? Of is het beter alles af te ronden voor de main story ?
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    DL heeft het goed gedaan, ben ik blij om. Verdient de dev ook zeker imho!
    Eurogamer
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Weinig leven hier. Jammer. Game is echt super! Ik blijf de nachten creepy vinden. 5 van die volatiles achter je aan is echt in je broek schijt werk. Zelfs met dikke wapens, als je omsingeld wordt is het echt einde oefening.

    Enige wat ik niet zo vind zijn die challenges. Ik haat tijdslimieten en helemaal als ze zo krap zijn. Bovendien moet je bij die runner challenges het tig keer doen voordat je een optimale route weet. En dan nog is er weinig ruimte voor fouten. Maar gelukkig zijn ze volledig optioneel :)
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld! Tegen het einde wel wat mindere dingetjes, maar overall erg lekkere game met een lekkere sfeer, zeker 's nachts! Morgen kijken of ik nog wat van die challenges ga doen, anders ben ik er wel klaar mee ...
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Haha quatro post. Lekker levendig hier...
     
  16. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    Mocht je hem voor een mooi prijsje weg doen houdt ik me aanbevolen haha
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  18. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb hem wel, maar zit weer helemaal in Diablo3 op de pc . Moet maar ontslag nemen zodat ik aan mijn backlog kan werken . . .


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  19. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Voor 3 tientjes van Marktplaats geplukt en maatjes gaan de game ook kopen.

    Nog tips om co-op extra leuk te maken of spreekt het wel voor zich?
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Spreekt wel voor zich. Jammere van coop is dat de game eigenlijk wat te makkelijk wordt. Maar in het begin zullen de nachten nog wel ff scary zijn :)
     

Deel Deze Pagina