1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dying Light

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 29 mei 2013.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik hoor @Dave Paparazzi nog vloeken over de Party Chat. :cool:
    Ge-wel-dig.
     
    Ic3DFire en Gakkie vinden dit leuk.
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Als er nog mensen in de avond voor een co-opje zijn voeg me maar toe op PSN: Kepolicious

    Spel speelt lekker weg. :)
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb het spel niet meer, maar ga je wel ff adden op psn ;)
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Heeft hij hem toch sneller dan mij hoor haha:+

    Ach hier komt die ook ooit wel, maar heb er toch geen haast mee. Zit nu weer volop in Borderlands 2.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Volgende week een weekje vrij, dusja :)
    Inquisition heeft het ps4 gleufje ook nog niet gevonden, sinds ik hem 3 weken terug bij jou heb opgepikt.
    Heb je hem nog binnen gekregen vandaag? Hopen dat je niet bent opgelicht man!!
     
    SoleSurvivorN7 vindt dit leuk.
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik was in eerste instantie ook opgelicht toen ik ook Dying Light wilde kopen op Marktplaats. Na veel zeuren gelukkig wel mijn geld weer terug gehad.

    Jesus nog geen eens 1x Dragon Age gespeeld:confused::+ Wens je veel succes met al die games aangezien het ook geen korte games zijn:+
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Werd gister trouwens opeens in een multiplayer match gedropt. Stond korte uitleg en een teller telde af van 3 naar 0 en toen was ik dood. En 10 seconde later was ik weer dood. Het enige wat ik nog herinner is dat ik iets met mijn zaklamp moest doen :+
     
  8. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee, nog niet binnen gehad. :'-(

    Far Cry 4 valt als het goed is op de mat, als Vault-Boy mij niet vergeten is.
     
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Aah kut man.
    En dan ook nog een game gekocht van @Vault-Boy ... denk je alles gehad te hebben :+
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Van wie heb je die gekocht? Misschien is het wel dezelfde persoon waar ik het gekocht heb.

    :mad:
     
  11. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Een of andere dude van Marktplaats. Ik heb wel een aders gekregen om hem op te halen, vraag ik altijd eerst. Maar dat is helemaal in Groningen.

    Effe afwachten en anders eventjes in stalkermode gaan. :lol:
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Iemand (@Gakkie) een idee hoe ik het beste 's nachts een sprinter (dat groene beest) bij zijn voederplaats kan omleggen? Met een werpster of molotov is hij niet dood en word ik gelijk van 8 kanten aangevallen omdat ik word opgemerkt.

    Vind het soms wel echt een lastig spel. Lopen 6 man om me in een missie. Allemaal gooien ze messen, en ik moet ze 8x per persoon raken met mijn hamert. Ben er ff klaar mee vandaag na 8 nutteloze keren dood gaan achter elkaar.

    Edit: toch nog even door gespeeld en beide gelukt... :)
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2015
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    hehe! Goed gedaan. In het begin is het idd goed lastig, maar naarmate je levelt en meer skills krijgt draaien de rollen om. Maar 's nachts door 5+ Volatiles achterna worden gezeten blijft heftig. Een op een zijn ze wel te doen, maar in een groep niet echt :)

    Echt jammer dat de game hier niet zo leeft. Super game, lekkere gameplay.

    Die groene (blauwe icoon op de map) zijn later heel makkelijk als je de skill camouflage hebt. Ik zou die skill echt zo snel mogelijk nemen, maakt je leven een stuk makkelijker in veel dingen. Maar met camouflage kun je gewoon langzaam zo'n beest van achter naderen, de volatiles zien je dan niet eens, en killen en dan snel wegrennen :)
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Thanks. Ja jammer, zou graag de co-op eens uitproberen zonder random Duitser die WIE GEHTS blijft schreeuwen.

    Gameplay is tof, alleen best eentonig tot nu toe. Beetje de loopjongen uit hangen, maar vermaak me nog prima.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vermaak me altijd prima met het exploren/looten en als ik dan ondertussen de loopjongen moet uithangen stoort mij dat nooit zo ... En dan kun je in deze game ook nog eens gruwelijk de bruut uithangen :)
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Zodra je vuurwapens hebt wordt de game wel een stuk makkelijker zeg...
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vuurwapens moet je niet gebruiken joh, alleen tegen humans in sommige stukken. Melee is de way to go. Veel meer damage en veeeeeel bruter :) Tis ook geen shooter he!
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Is geen shooter nee. Dat merk ik gelijk omdat ik met L2 al mijn molotovs, granaten en werpsterren weg gooi als ik wil inzoomen met mijn gun en vergeet dat dat met R3 moet. :+

    Dit die ik ook gewoon al 3 uur... en nog steeds
     
    sssilly en Gakkie vinden dit leuk.
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Als het meezit morgen ook Dying Light. Wel zin in. Eerst nog even The Evil Within uitspelen:)
     
  20. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb het spel sinds vandaag binnen alleen nog even een weekje wachten tot na de tentamens helaas..
     

Deel Deze Pagina