1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dying Light

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 29 mei 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    lwn vindt dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    En de nieuwe content houdt hiermee niet op. Mooi dat dit spel nog zoveel support krijgt. Wordt overigens op de pc online nog best veel gespeeld; die updates zijn een goede stimulans.
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Main game uitgespeeld. Geweldige game! Paar puntjes van irritatie. Gevechten met mensen zijn kut... Bombers are fucking bullshit! Grapling hook werkt fantastisch totdat hij niet werkt en dan is het echt gruwelijk kut. Voor de rest enorm van genoten! Vandaag verder met de DLC's. Welke moet ik als eerste spelen vinden jullie?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Er is 1 grote expansion die je sowieso gespeeld moet hebben. The Following dacht ik. Speelt zich af op het platteland, cross country in een buggy.

    Game is idd fantastisch.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Cool, thnx! Ben nu alle losse eindjes aan elkaar aan het knopen (DLC shit in Old Town en Slums) en dan maar richting the following. Nog twee verbeterpunten voor deel twee zijn imo het saaie en vele lockpicken en de vreselijke protect missies... Ook zouden meer verplichte nachtmissies tof zijn omdat je nu gewoon kan gaan maffen om tot daylight te wachten. Verder echt een topgame en ik ben heel benieuwd wat ze met deel twee gaan doen :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    In deel 2 veranderd de stad aan de hand van beslissingen die je maakt in missies.
    Dus iedereen heeft een andere speelwereld.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Dacht dat alleen enkele quests iets anders zullen verlopen. Bedoel je ook dat de stad in grafisch opzicht verandert?
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Op dit moment 60% Steam sale voor Dying Light.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  12. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Fantastisch spel, zeker de moeite waard. Op nightmare mode spelen vind ik echt sick 's nachts.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Heb hem zelf ook bijna uitgespeeld. The Following moet ik nog starten.
     
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ben ook bezig met de game. 38% van de story nu.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420



    Gaaf hoor. Ik heb wel zin in deze DLC van Dying Light. Gaat 10 euro kosten, althans op Steam is dat nu de prijs. Nog even wachten. Dying Light is zonder overdrijven één van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld in mijn hele gaming carrière. Bijna alles aan deze game klopt gewoon. En Techland is altijd geweldig in de support van zijn spellen.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2020
    Killamonkey en Excess-Denied vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Al trek ik nog steeds die snelle zombies niet. Dat had ik met Dead island ook, maar met Resident Evil is het weer wat anders en dat trok ik tot mister X wel. Misschien moet ik dit alleen overdag spelen en niet in de avond. Bioshock kan ik ook niet meer aanraken, terwijl ik deel 1 op de Xbox 360 grijs heb gespeeld. Maar goed, misschien komt het doordat ik een recent verleden heb gehad met angst en paniekaanvallen. Heb de grootste editie van de game, maar ik weet ook nog niet zeker wat er zo tof aan is, behalve dat ik die snelle zombies dus niet echt trek nog. Kon je nu ook dingen bouwen en maken of zoiets? Help Yellow verslingerd te raken aan deze game. =(:+
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    In DL zijn de meeste zombies juist niet zo snel, maar je hebt wel "runners". Die klimmen ook tegen gebouwen omhoog. Bouwen, in zoverre alleen wapens die langzaam stuk gaan. Eigenlijk zoals in elke Dead Island game. Je vindt bijvoorbeeld een roeispaan en die zet je daarna met een batterij onder stroom. Complexer dan dat wordt het niet. ;)

    Speel je met koptelefoon op, of fullscreen? Misschien eens met geluid uit boxjes spelen, eventueel windowed, dan is de immersie lager. Maar spanned blijft deze game altijd. Vooral in de nacht, wanneer jouw karakter wordt opgejaagd door de gevaarlijkste zombies. :D ;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Ik speel op een groot scherm met de Xbox One X. En ik wacht denk ik wel even nog. Moet hier nog even over nadenken. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Inderdaad een van de beste games zowel qua sfeer als gameplay, speelde heerlijk weg en alles wat Dead Island verkeerd deed, deed DL helemaal goed! Topper! :thumbs: Ben benieuwd naar deel 2!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280

Deel Deze Pagina