1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dying Light

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 29 mei 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het prijsverschil tussen digitaal en disc op de PS4 wel fors. 69,99 in de NL store en ik zie betrouwbare webshops waar ik al eerder wat besteld heb en netjes op release thuis heb gekregen hem al aanbieden rond de 50 euro

    denk dat ik toch maar voor disc ga , maar ga hem zeker halen. Eerst indrukken klinken me als muziek in de oren. Klinkt echt als een betere versie van Dead Island
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom haal je hem van de NL store dan?
    Op de PS4 kan je toch ook van de US store halen?
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    In de US Store is hij 60 dollar (€52).
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik betaal als die 60 dollar is. 45 euro.
     
  5. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Wisselkoers is verandert. Euro staat nu een stuk lager tegenover de dollar dan een tijdje geleden.

    1 dollar is nu 1.13 Euro
    http://www.wisselkoers.nl/dollar

    Dus je betaalt nu iets meer dan 45 euro ;)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt eraan welke wisselkoers ze aanhouden. Paypal werkt vaak met een andere. Waardoor het altijd voor mij 45 of 46 euro is.
     
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Nu 2 uur in de game en de proloog doorlopen. Moet zeggen dat ik nu al niet kan wachten om verder te spelen. Spel ziet er niet slecht uit en alles loopt best vloeiend. Het leukste blijft wel vallen maken voor zombies.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ze hebben wel humor bij Techland:
    bron
     
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
  10. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat feest is helaas voorbij. Ik doe het op dezelfde manier als jij. Giftcard halen bij Microsoftstore.com, betalen met Delaware PayPal. Redeemen en vervolgens downloaden van de US store.

    $60,- = €54,88 afgelopen dinsdag.
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb €72 op mijn NL PS account staan. Maar ik wacht eerst even de reviews af. Geld stond in eerste instantie gereserveerd voor The Order 1886. Maar die komt toch pas over een maandje.

    Als Dying Light echt heel goed is. Heb ik er wel €70 voor over. Jammer dat ik mijn PSN tegoed niet kan overzetten naar mijn US account.

    €70 en $60 is toch best een groot verschil. :eek:
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had van die Jim Sterling al wat quotes gelezen dat het stikt van de radio towers in die game en ondanks dat het niet door Ubisoft is gemaakt, vond hij het echt een Ubisoft game.

    DF heeft een deel van hun analyse klaar.....

    http://www.eurogamer.net/articles/d...er&utm_medium=social&utm_campaign=socialoomph

    Net geen 1080p op X1, iets mindere framerate soms maar heeft dan wel anisotrophic filtering en PS4 niet. Dit zorgt voor duidelijk scherpere textures op X1. Beide systemen hebben hun mindere dingen dus.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2015
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben nog niet echt iets van de radio towers tegen gekomen. Wel kun je regelmatig safe houses unlocken maar dit voelt zeker niet verplicht en is ook niet moeilijk of langdradig. Als je de grote toren uitkomt heb je daar west van een muur met vermiste mensen. Hangen gewoon echte foto's tussen in goede kwaliteit. :eek:
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Als je dit soort dingen belangrijk vindt moet je ook geen console kopen.
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Destructoid 7/10

     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, daar gaan alle multiplat discussies wel over ;)

    Toch ben ik inmiddels wel een beetje klaar met zombies, dus ik wacht wel op een sale ofzo.
     
  18. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    ik heb de game, dankzij een foutje van gamestop, voor 20 euro inclusief season pass via de PSN store gekocht. Ik wilde hem eigenlijk voor het volle pond op de Xbox One kopen, maar met zo een prijsverschil koop ik hem dan toch liever voor de PS4. Tot nu toe een erg toffe game, hoewel ik de game grafisch niet sterk vind. Veel jaggies en een hoop onnodige waas/rook in de game waardoor de details eigenlijk verloren gaan. Ik geef over het algemeen weinig om graphics, maar deze game vind ik toch niet sterk qua graphics. Ook de framerate zit vind ik niet om over naar huis te schrijven. Het kan komen doordat ik de laatste tijd veel 60FPS games heb gespeeld. Bij 30 FPS games als Sunset Overdrive, Forza Horizon 2 en Destiny had ik er een stuk minder problemen mee, maar deze game komt hier en daar toch wat houterig over. Gelukkig is de gameplay dan weer wel erg goed.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Waarschijnlijk omdat de framerate hier sterker fluctueert, vandaar dat het minder soepel lijkt. In dat geval is een "vaste" 30 fps altijd beter.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hele gevarieerde reviews voor Dying Light. Maar ook hier zie ik weer een probleem bij bijna alle reviews, ze verwachten allemaal een geheel nieuw concept dingen als 'Dead Island 2.5', 'Dead Island meets parcours of Call of Duty', 'Dead Island met een dag/nacht setting'... etc etc... Het rare is dat sommige van de reviewers bij een nieuwe CoD totaal geen problemen hebben dat het weer precies hetzelfde is en dan een 9 geven. Maar als het een game als Dead Island of in dit geval Dying Light is dan is het op eens erg? WTF volgens mij gaat er bij veel van die reviews gewoon wat geld onder de tafel door.

    Al met al haal ik als ik eenmaal een current gen console heb Dying Light toch wel, al die reviewers waren ook in het verleden niet te spreken over Dead Island en over Riptide terwijl ik mij daar heel goed mee vermaakt heb.
     

Deel Deze Pagina