Published by: KOEI Developed by: Omega Force Genre: Action Release Date: 7 maart 2008 Platforms: Ps3, Xbox 360 Site: http://www.dynastywarriors6.co.uk/ Met de komst van deel zes in de serie (en tal van spin-offs) lijkt Koei eindelijk weer een game af te leveren die de liefhebbers van het betere hack and slash werk wel kan bekoren. Echter verwacht niet al te veel vernieuwing. Info van de Wiki: Images: Trailer: [gt]29368[/gt] review Eurogamer: review
ziet er wel leuk uit, maar ik ga het niet meer kopen. heb deel 3 al, en die is nog steeds leuk. te weinig vernieuwends ook met deze serie.
Ik heb zelf alleen deel 5 in huis gehad, wat een compleet draaama. Echter dit deel lijkt veel goed te maken en deze ga ik dus zeker weten proberen.
Ik had eerst deel 2 maar die heb ik verkocht. Een tijdje geleden heb ik Dynasty Warriors Gundam voor de PS3 gekocht. Deze vind ik stukken leuker maar ik ben dan ook een Gundam liefhebber
weet het niet. Heb zelf deel 2 en 3 maar die waren nogal simplistisch. Combo systeem is heel saai. Je had snelle attack, deze noem ik voor gemak "A" en sterke attack, deze noem ik "B". Alle poppetjes hadden dezelfde combo's en deze waren: B AB AAB AAAB AAAAB AAAAAB Dan had je nog je speciale meter met supermove, deze waren wel vet maar als je die heel vaak doet gaat die ook vervelen. Characters waren er zat dat is wel een pluspunt, maar je kreeg nooit een band met de characters en hun verhaal. Ik wil wel even kijken wat dit spel wordt want het concept is erg leuk
Je plaatje is echt super! Monorail cat hoe kom je erop!! En heb zelf deel eh er....ohja 5! Die is wel grappig. ik wil nog die gundam versie binnenhalen want die demo was echt gaaf! Nu nog hopen dat ze in dit deel iets meer focusen op de AI! Want dat was in de andere delen gewoon naja niet