Informatie: Uitgever: Namco Bandai Games Ontwikkelaar: KOEI Genre: Derde Persoons Shooter Release:4e kwartaal 2007 Informatie: In de toekomst lanceren ruimtekoloniën een grootse oorlog voor onafhankelijkheid met een serie van buitenplanetaire bombardementen op de aarde. De term oorlog wordt opnieuw uitgevonden als geavanceerde ECM technologieën het gebruik van langeafstandssensoren en communicatie vrijwel nutteloos maakt. In deze chaos wordt een angstaanjagend nieuw wapen geboren; de Mobile Suit. Met wendbaarheid, zware bewapening en bepantsering, geoptimaliseerd voor korteastandsgevechten en een groot assortiment aan wapens, is de Mobile Suit het ultieme instrument van vernietiging in deze nieuwe era van oorlog. De tijd is gekomen om een kant te kiezen. Kies je wapen en bewijs je superioriteit. Het is één tegen velen, maar alleen jij kunt de held van het universum worden. In Dynasty Warriors Gundam wordt je in talloze conflicten gegooid als legendarische piloten van een Mobile Suit in talloze klassieke conflicten uit de Gundam historie. Je zult talloze vijanden moet vernietigen in het interstellaire conflict en uit verschillende piloten, omgevingen en Mobile Suits kunnen kiezen te kiezen en op strategische manieren zijn vaardigheden laten groeien. Door het bewerkstelligen van geheime objectieven in de vele missie speel je weer nieuwe piloten en Mobile Suits vrij om de complete verhaallijn te doorlopen en alle subtiele twists in het verhaal en epische veldslagen te ervaren. Spelmodi bestaan uit de ‘Original’, ‘Official’ en een ‘Versus’ modus. In allen zul je onmogelijke aantallen vijanden moeten ombrengen om te overleven. XBW gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/1563/dynasty-warrior-gundam/ Belangrijke features: Custom Soundtracks In-game Dolby Digital Live Aware Online Multiplayer Widescreen Screenies: Even in het kort wat ik er van vind, zelf lijkt me wel een vette game alleen als je die tekeningen van die main chars hebt gezien heb je zoiets van wtf, en als ze het nu gewoon gundam warrios hadden genoemen ofzo i.p.v dynasty warrios: Gundam, was die game heel anders ontvangen zeg maar.
Ik vind het altijd jammer dat ze de Gundams van Gundam Wing en Endless Waltzz eruit laten, dat zijn juist de vetste Gundams die er zijn!!!
Vond gundam seed ook geweldig alleen die nou'ja plaatjes die je van de main-chars lieten zien zagen er best wel lame uit eingelijk. Voor de rest lijkt dit me een geweldige game hier past gundam heel goed bij alleen de naam is nogal minder en klinkt zo zwaar geript ofzo XD.
Ik ben zelf een groot Gundam liefhebber. Mijn favoriet is Gundam Seed. Ik weet niet of ik deze game ga halen. De Dynasty Warriors games vond ik niet zo leuk
I denk dat het anders wel samen gaat met de gundam series kwa vechten enzo etc zou het denk ik (hoop ik) wel goed werken.
Vaag dat dit spel niet meer aandacht krijgt op dit forum Ik heb de demo gespeelt en het spel is zeer leuk en ziet er ook mooi uit en ik hou geen eens van gundam(behalve wing) nu maar hopen op een EU release
Is de demo nou al te krijgen?? Of alleen bij US marketplace? Want ik zie steeds berichten: Demo te krijgen.. Maar kan hem bij onze marketplace nie vinden hor!
Hoe maak je amerikaans acount dan? Vond dynasty warriors altijd heel chill spelen, vind het wel beetje jammer dat het nu met robots is maar is denk ik alsnog wel vermakelijk
De demo is nog steeds niet op de europeese market place Dan komt er denk ik ook geen release Hopelijk is het spel regiovrij
Onderaan deze post staat uitleg. Heb de demo gespeeld maar vond hem niet heel bijzonder.. Eigenlijk alleen maar button smashen...
Vond het wel vet, alleen niet bepaald makkelijk :| Ook leukdat je in dat vliegtuigje kan verranderen..
Heb het even een uurtje gespeelt en het is best een leuk spel als je van de Dynasty/samurai warriors series houd
Werd al snel eentonig, had echt het gevoel dat ik dit nog met me voorhoofd rammend op me controller kon spelen. Je moet er maar van houden.
Het is volgens mij allemaal hetzelfde elk level is wat eentoning of niet? (ga de demo gewoon non-stop spele?)