Als ik een level uitspeel bij Dynasty Warriors 4 dan staat er zoiets als 'level clear' of zoiets maar dan gaat ie nie meer verder. Als ik L+R+START+BACK tegelijk indruk reset ik de game en daar hebben we natuurlijk ook niets aan. Als iemand hier een oplossing voor heeft alvast bedankt. HELP!!!!!!!
Het is een xbox game en en het spel blijft niet stil staan of word ook niet zwart. Want je ziet het ventje nog gewoon staan en hij haalt ook adem dus hij beweegt nog maar verder gebeurd er niets. Je kan op start drukken wat je wil en w88 tot je een ons weegt maar er gebeurd gewoon verder helemaal nix. Ik snap er helemaal nix van
Ik kan me iig herinneren dat er staat dat je op A moet drukken en ik herinner me nog dat geen enkele andere knop dan werkt. Ook moet speler 2 op joypad 2 op A drukken.
Nou ja er staat bij mij iig geen press A ofzo. En al druk ik 20.000 keer op A gebeurd er nog nix en ik speel alleen. Maar toch bedankt.
haha kheb de amerikaanse versie(gekopieerd) en bij mij heb ik dat niet hoor er moet toch dan een schermpje komen met hoeveel mensen je gekillt hebt en of je lvl up gaat?