Ik heb een e-tech router en dat ding valt echt altijd uit als ik op de xbox zit. Weet iemand hoe dit komt.
Ja dat heb ik gemerkt!! Shit dat was echt balen (ook al had ik de beste kansen ) Maar hier is een speciale thread voor: namelijk deze . Probeer het daar eens ...
hela Ik heb de oplossing voor je vriend........ het probleem zit in de voeding van je router, dit is een productiefout geweest.. Ga terug naar de winkel waar je hem hebt gehaald en zeg dat het aan de voeding ligt, dat iemand je dat verteld heeft die het zelfde probleem had ik neem aan als je niet op internet kan en je kijkt naar je router, dat je lichtjes op de router aan het knipperen zijn. PROBLEEM: je moet een nieuwe voeding halen voor je router!!! (uiteraard kosteloos) btw ik heb dit probleem zelf ook gehad, sinds ik nieuwe voeding heb doet ie het weer perfect en heb altijd verbinding suc6 gozer
Je kunt ook tjekken op de site van e-tech ... kan zijn dat de firmware geupdate moet worden ... Ik had die van mij 3 dagen, op dag vier begon dat ding zich om de tig seconden te resetten ... bleek 'n update voor te zijn, gedownload en sindsdien geen last meer van. Dit geldt dus alleen als de verbinding gedropt wordt.
Nou willowmaker aan jou heb ik nog wat Bedankt voor je reply ik ga vandaag meteen een nieuwe voeding halen. En wat betreft die update. Er is voor diegene die ik heb heb ( klein in grijs ) maar 2 updates te downloaden en de nieuwste is van juli.
Nou jah eigenlijk is het niet echt uitvallen. De lampjes knipperen dan de hele tijd en hij verliest de verbinding. Maar hij staat nog wel steeds aan. Ook verliest hij dan de verbinding met link act. En een andere keer staat Diag weer aan?? Ik snap het echt neit meer. Wie kan mij nog meer helpen????
tjek www.e-tech.nu, onder support en dan netwerkdownloads. Daar staat gegarandeerd de router tussen die je hebt. Dat wat jij beschrijft is namelijk 't zelfde probleem dat ik hier had met mijn router. Na de update geen problemen meer mee gehad. Ik zou zeggen, succes!!
Ja ik heb hem al eens geupdate. Ik heb dat kleine blauwe ding. Maar die update is van een half jaar geleden. En na die update valt doet ie nog steeds zo raar dat de verbinding weg valt. En waar kan je dan precies vinden welke versie van je router je hebt?
Om te vinden welke versie 't is, kun je ergens 'n sticker vinden, of text op 't ding zelf. Je hebt overigens inderdaad gelijk ... de laatste update voor 't blauwe model is zelfs al 'n JAAR oud ... of althans, bijna .... naja .. je kunt ook nog eventueel hierheen bellen. 0900-ETECHNU = 0900-3832468 (45 cpm) (woensdag en donderdag van 9:00u - 20:30u, maandag, dinsdag en vrijdag van 9:00u - 17:30u, m.u.v. algemene zon- & feestdagen) Daar kunnen ze je vast en zeker misschien meer vertellen (wie weet zijn ze al met 'n firmware-update bezig, die nog in beta is?)
ja ik zal er vanmiddag eens even naar toe bellen. Het is trouwens geen jaar. Kijk maar: July 25th 2003, V1.02.13 Version Info En die van daarvoor is: 11 dec 2002, v1.02.11 Version Info
hehehe ... je hebt gelijk, de volgorde staat alleen beetje verkeerd om, daarom dacht ik dat ie al erg oud was ... naj, je kunt 't beste ff bellen, heb je 't snelste antwoord. Ik kreeg toen de betafirmware van ze toegstuurd, omdat m'n routertje probs kreeg met m'n @home verbinding ...
Nee, ik woon in Enschede city ... heb daar ook gestudeerd en ... ben er nog steeds woonachtig ... ik kom wel eens sporadisch in deventer terecht
Ik zit op school in deventer ( ikz it nu ook in de les te internetten ) Zelf woon ik in Markelo maar mijn pa werkt wel in Enschede. Maar mogen die lui dan een betatest versie sturen van die firmware?
Ik heb geen flauw idee, die knakker die ik aan de lijn kreeg zei "het betreft 'n betaversie, dus er kunnen foutjes inzitten" ... ik zo van "geen drol mee te maken, ik wil m'n router weer kunnen gebruiken.. naja .. en toen kreeg ik dat ding per meel. Eerlijk gezegd, denk ik niet dat 't normaal is idd. maar als je aangeeft dat je dat toch wel nodig hebt, doen ze daar denk ik niet zo moeilijk is ... Maar aan de andere kant ...... Het is wel service bieden aan je klanten, zo van "Kijk meneer, we willen u toch wel helpen, ook al is het beta wat we u toesturen" Ik hoop overigens dat het idd. de oplossing is ....
grappig dat 't aan de adapter ligt ..... naj .... heel erg vaag ... ik hoop in ieder geval dat het je probleem oplost en dat je weer ongestoord en in alle rust kunt genieten van je router.