E3 09: XBW Top 5 - Toppers, teleurstellingen en meer!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Killamonkey, 12 jun 2009.

1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    De 3 dagen van de E3 zijn helaas alweer voorbij, maar gottegot wat hebben we kunnen genieten. Natal, Halo ODST, Assassins Creed II, Metal Gear Solid en ga zo maar door. In navolging van willekeurig elke game-website komt ook Xboxworld met zijn eigen lijstje toppers. We vroegen aan de redactie wat de grote verrassingen waren, de beste games en uitgevers en de grote teleurstellingen en afwezigen. Het artikel kun je hier vinden. Laat een bericht achter, stel je eigen top 5 samen of discussier in dit topic verder over alles wat te maken heeft met de E3 2009.

Hieronder vind je de top5'en van de verschillende redactieleden.

Wat zijn jullie teleurstellingen, verrassingen en grote toppers van E3 2009?

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2009
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zal ik dan aftrappen? :+

Ik

[gb]Beste spel[/gb]
    1. Assassin's Creed II. Assassin's Creed 1 was heilig. Deze is mooier. Beter. Uitgebreider. Maar 2minpunten: Het werd op de Sony persconferentie geshowed, en Ezio is nog steeds stom.
    2. Splinter Cell: Conviction Had er niet zo veel van verwacht, maar werd weggeblazen door de gameplay demo op de persconferentie.
    3. Mass Effect 2 Eigenlijk niet zoveel van gezien, maar dit is een no-brainer. GOTY 2010
    4. Halo 3: ODST Het is Halo. Firefight. Theatermode. splitscreen co-op.
    5. Uncharted 2: Among Thieves :'-( Hebben!
    [gb]Grootste verrassing[/gb]

Er waren bijna geen verassingen meer door al die leaks, maar ik ga net doen alsof ik die niet heb gelezen
    1. Halo: Reach Ik was er bijna ingetrapt. 'Finish the Fight' jaja... ;)
    2. Project Natal Dit is de toekomst. Nu. Niet verwacht dat het al zo goed zou werken
    3. Splinter Cell: Conviction De make-over was drastisch. Erg goed uitgepakt vind ik.
    4. Crackdown 2 Er waren al langer geruchten, maar toch. Yay!
    5. Left 4 Dead 2 Zo snel al?
    [gb]Grootste afwezige[/gb]
    1. Games van Rare Kameo 2? Nieuwe Perfect Dark? Nieuwe Banjo?
    2. Mirror's Edge 2 Ik had eigenlijk wel een aankondiging verwacht.
    3. I Am Alive Is het niet tijd voor wat nieuws?
    4. Beyond Good & Evil 2 Ik was niet zo geïnteresseerd in deze, tot het gelekte filmpje.
      Wat het ook was, ik moet het hebben!
    5. Rockstar Waar waren jullie?
    6. Peter Moore op de MS persconferentie Ik miste hem. :p
    [gb]Grootste teleurstelling[/gb]
    1. Platformers Wederom een E3 zonder aankondigingen voor het genre wat bijna niet aanwezig is op de 360.
    2. De vele leaks voor de E3 Waarom is het zo moeilijk om je mond te houden in deze industrie?
    3. Ubisoft persconferentie ACII maakte het nog goed, maar wat was deze slecht...
    4. Weer een E3, weer geen TES V *zucht*
    5. De E3 buiten de persconferenties om. Misschien was ik verwend op de persconferenties, maar ik hoopte op wat meer vuurwerk. (Dead Space 2 en Mirror´s Edge 2?)
    6. Trailers Ik miste trailers van meerdere games.
    [gb]Beste uitgever[/gb]
    1. EA Na het pispaaltje te zijn geweest van de industrie doen ze het nu prima. Veel nieuwe IP´s en kwalitatief goede games.
    2. Microsoft Ja.
    3. Sony Ach, ik geef het best toe. Zij hebben Uncharted en wij niet!
    4. Ubisoft Assassin´s Creed II, Splinter Cell Conviction, Avatar, Petz. Top!
    5. dtp Entertainment Ze hebben Venetica en Divinity 2!

Ik zal er na een paar posts wel achter komen dat ik games ben vergeten, maar ja...Iemand moet beginnen. ;)

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    edit; Hmm nog ff wachten; ff Dulle's layout jatten en verbeteren (lees lelijke groen vlak weg)

The Chosen One

[gb]Beste game[/gb]
    1. Scribblenauts; Nobrainer, fantastische game zoveel mogelijkheden en combinaties. Bij afstand de beste game.
    2. Golden Sun DS; Golden Sun is gewoon 1 van de beste RPG's ooit gemaakt. Prachtig verhaal, muziek, gameplay. De magie, summons en geweldige puzzels zorgen ervoor dat ik zoveel zin heb in een geweldige serie die alleen maar beter kan worden nu het op de DS komt.
    3. Halo 3: ODST Halo is heilig. Firefight + co-op. Bring it on. :cool:
    4. Forza Motorsport 3; Kwijl... geweldige racegame, enorm veel auto's, tracks en goede besturing (deel 2) en nogmaals kwijl...
    5. Mass Effect 2 ME 1 moet ik nog steeds uitspelen maar het is een geweldige combinatie van actie en RPG.

1. Project Natal; Geweldig gewoon! Ik werd hier een stuk enthousiaster door dan de Wii voor mij deed. Aangezien het spelen zonder controller is is het ook geweldig om in combinatie te gebruiken game die je gewoon met een controller speelt.
      Full Body Motion, Voice control & facial recognition!!! \o/
    2. Halo: Reach; Meer info pleaseeee... :'-(
    3. Metal Gear Solid Rising; Geen idee wat ik er precies van moet denken nog maar een verrassing was het zeker.
    4. Left 4 Dead 2 Nu al? :{

1. Deus Ex 3; Deus Ex 1 is gewoon heilig. 1 van de beste games aller tijden. Dat verhaal, die mogelijkheden... Deus Ex 2 was minder maar Deus Ex 3 gaat terug naar Deel 1, oude scriptschrijver (dacht ik) erbij. Paar twijfeldingen zoals cover/health systeem maar ik ben enthousiast... daarom juist jammer dat er niks nieuws was.
    2. Hardcore games Nintendo; Ze gingen er zelfs nog over praten en dan komen ze met 2 onrail shooters (niks mis mee maar het schreeuwt niet echt hardcore) en een standaard? shooter.
    3. Geen nieuwe Elders Scroll; Een aankonding met trailer mag wel een keer komen toch? :'-(

1. Nintendo's presentatie; Veel gelul over dat ze iedereen aan het gamen hebben gekregen en daar mee door zouden gaan. Toch wel enkele vette games nog; Zelda (DS), Golden Sun DS en nieuwe platform Mario.
    2. Platformers; Ik zit eigenlijk ook wel te wachten op wat meer en betere platformers. Kom op bedrijven, gat in de markt!
    3. Afwezigen; Enkele developers/uitgevers waren niet aanwezig door varkensziekte gedoe of anders.

[gb]Beste uitgever[/gb]
    1. EA & Microsoft; Ja beide op een gedeelde 1e plaats. Natal, Halo ODST, Reach, Forza, Kodu. EA met Dragon Age, Mass Effect, Brutal Legend, Dante's Inferno etc.
    2. Eidos; Al waren niet alle games er die ik wilde zien toch Eidos. You rock!
    3. Ubisoft Assassin´s Creed II & Splinter Cell Conviction.

Laatst bewerkt: 13 jun 2009
  4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dankje Dulle <3

Ik

[gb]Beste spel[/gb]
    1. Assassin's Creed II AC1 GOTY 2007 voor mij. AC2 zal alleen maar beter worden lijkt mij. Al blijf ik de tijd en steden van AC1 beter vinden.
    2. Mass Effect 2 Volgend jaar pas, ach zolang hij er beter op zal worden heb ik er geen probleem mee. ME was echt te tof, en dit lijkt me ook alleen maar bruter te worden.
    3. Mafia 2 Mafia 1 nooit gespeeld, maar ben erg benieuwd naar deel 2. Zeker kopen volgend jaar, even kijken of Mafia nou echt zo goed is als GTA. :cool:
    4. Splinter Cell Conviction Alleen het eerste level van deel 3 en heel deel 4 gespeeld. Vond het altijd wel aardig maar niet boeiend, al moet ik zeggen dat de gameplay van Conviction me echt heeft verbaasd. Ben benieuwd!
    5. Red Dead Redemption Was eigenlijk niet op de E3. Maar goed, GTA in het Wilde Westen = Buy :cool:
    1. Crackdown 2 TOF! 4 Player co-op multiplayer. Nu nog met z'n 2e offline splitscreen en ik slaap voor de winkel ( Eigenlijk Gamehubs ) om hem te kopen! _O_
    2. Forza Motorsport 3 Race games vervelen mij te snel en ik hou niet van sim racegames. Maar wow, wat ziet het er vet uit!
    1. Hitman 5 Geen geintjes meer! Opschieten met die game IO Interactive :mad:
    2. Rockstar Niks gezien over The Ballad Of Gay Tony.
    3. Bully 2 Ik weet dat Rockstar ermee bezig is! :mad:
    4. Kingdom Hearts 3 Steek toch niet zoveel tijd in KH voor de PSP en DS. KOM NOU MET DEEL 3 VOOR DE 360 EN PS3! :'-(
    5. Final Fantasy XII Versus Hoop nog steeds dat hij op de 360 komt.
    1. IO Interactive met Hitman 5 Wederom geen nieuws van Hitman!
    [gb]Beste uitgever[/gb]
    1. Ubisoft Assassin's Creed 2, genoeg verteld.
    2. Rockstar GTA IV Content en Red Dead Redemption
    3. EA Zijn toch goed bezig + Mass Effect 2. En The Saboteur lijkt me ook wel tof.
    4. Naughty Dog Sony please! Jullie laten Uncharted 2 op de 360 verschijnen en jullie krijgen daarvoor Halo op de PS3!

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79

[gb]Beste spel[/gb]
    1. Assassin's Creed II. Het vervolg op één van de mooiste games van de 360.
    2. Mafia 2 Na het geniale eerste deel eindelijk deel 2 _O_!
    3. Splinter Cell: Conviction Jezus wat is deze game de goede kant op gegaan sinds 2 jaar geleden _O_.
    4. Halo 3: ODST Ik zeg: Firefight. Ik zeg: win.
    5. Forza Motorsport 3 / DiRT 2 Die racegames blijven vet :cool:

1. Project Natal Schuif die Nintendo Revolution maar aan de kant ;)
    2. Halo: Reach Meer info! GEEF MEER INFO!
    3. Splinter Cell: Conviction Na 2 jaar niks gehoord te hebben beukt Ubisoft er weer flink in met dit nieuwe SC deel.
    4. Crackdown 2 De Prototype beater voor mij, Prototype had in 2007 uitgebracht kunnen worden met zulke graphics, nu niet meer..
    5. Left 4 Dead 2 Veel te snel een vervolg aangekondigd, we wachten nog op DLC voor deel 1.
    6. Agent Rockstars nieuwe project, ben benieuwd!

1. Dead Rising 2 Fuck die varkensgriep, stelletje watjes!
    2. Rockstar Waar was je stand?
    3. Half-Life 2: EP3 / Half-Life 3 En we wachten.. En we wachten...

Fock de rest van Dulle's lijstje, mij teveel moeite :+

6. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270

[gb]Beste spel[/gb]

Bayonetta Geen woorden voor.Gewoon te Vet!Game van het jaar voor mij (denk ik):thumbs:

Splinter Cell: Conviction Eindelijk is Splinter Cell weer de goede kant op gegaan:b:

Uncharted 2-Supervette game.
    Toch een keer tijd voor een Ps3;)

Call of Duty Modern Warfare 2

Splinter Cell: Conviction Zag deze niet aankomen;)

[/list]

7. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik

[gb]Beste spel[/gb]
    1. Alan Wake. Zonder twijfel dé game waar ik zo lang op aan het wachten ben & je voelt gewoon aan dat dit een geweldige game gaat worden. Ik kan niet wachten.
    2. The Legend of Zelda (Wii) Hoewel weinig over bekend, toch wel een game waar ik met smart op aan het wachten ben. Ik heb sowieso een zwak voor de Zelda-franchise. En ik hoop dat dit deel minstens zo goed wordt als Twilight Princess.
    3. Assassin's Creed 2 Moet ik hier echt op in gaan?
    4. Need for Speed - Shift Hoewel Forza 3 er ook aankomt, ben ik zeer te spreken welke kant de NFS-franchise opgaat. Dit wordt zonder twijfel een goede game.
    5. Mass Effect 2 Ook nog niet zoveel over bekend, maar als het uitgebreider wordt dan deel 1. Dan gaan we genieten :).

1. Microsoft/Sony goes Nintendo Hoewel niet geheel onverwacht, maar wel grappig dat ze samen proberen de gamers van Nintendo naar hun toe te trekken.
    2. Halo - Reach Toch een nieuwe Halo. Dat is natuurlijk een verrassing.
    3. Splinter Cell: Conviction Eindelijk Splinter Cell. Het werd tijd.
    4. The Saboteur Hoewel hier natuurlijk eerder al werd van aangekondigd, zag ik op de E3 pas de eerste beelden. WWII meets GTA. Ik ben heel benieuwd.
    5. Left 4 Dead 2 Zo snel al. Ik verwacht niet dat dit deel zoveel vernieuwingen met zich meebrengt. Het gaat meer een add-on gevoel krijgen.
    1. Rare Lijkt mij duidelijk
    2. Mirror's Edge 2 Waar was de verrassing van vorig jaar? :mad:
    3. Rockstar ...
    1. Nintendo Hoewel ik blij ben met de aankondigingen als Metroid, Zelda & Mario, was dat ook niet meer dan logisch. Waar zijn de vernieuwende, goede, originele games van Nintendo?
    2. Sony Sony blijft achter de feiten aanlopen. Ik heb een Nintendo-hart, waardoor ik de teleurstelling van Nintendo groter vindt. Maar Sony gaat het niet redden met een paar (goede, dat wel) exclusives per jaar.
    3. Oma/Zusjes meuk Overdreven casual games wat gewoon niemand aangaat op de E3. De E3 heeft een heel ander publiek.
    [gb]Beste uitgever[/gb]
    1. EA Zonder twijfel. Eindelijk originele, kwalitatieve games. Het werd tijd. Way to go !
    2. Microsoft Houdt toch wel de fans tevreden.
    3. Ubisoft Dit spreekt voor zich.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De beste spellen zijn de enige spellen die ik dit jaar ga kopen:

FIFA 2010
    Call of Duty Modern Warfare 2
    Uncharted 2

Deel Deze Pagina