edit; Hmm nog ff wachten; ff Dulle's layout jatten en verbeteren (lees lelijke groen vlak weg)
The Chosen One
[gb]Beste game[/gb]
- Scribblenauts; Nobrainer, fantastische game zoveel mogelijkheden en combinaties. Bij afstand de beste game.
- Golden Sun DS; Golden Sun is gewoon 1 van de beste RPG's ooit gemaakt. Prachtig verhaal, muziek, gameplay. De magie, summons en geweldige puzzels zorgen ervoor dat ik zoveel zin heb in een geweldige serie die alleen maar beter kan worden nu het op de DS komt.
- Halo 3: ODST Halo is heilig. Firefight + co-op. Bring it on.
- Forza Motorsport 3; Kwijl... geweldige racegame, enorm veel auto's, tracks en goede besturing (deel 2) en nogmaals kwijl...
- Mass Effect 2 ME 1 moet ik nog steeds uitspelen maar het is een geweldige combinatie van actie en RPG.
[gb]Grootste verrassing[/gb]
- Project Natal; Geweldig gewoon! Ik werd hier een stuk enthousiaster door dan de Wii voor mij deed. Aangezien het spelen zonder controller is is het ook geweldig om in combinatie te gebruiken game die je gewoon met een controller speelt.
Full Body Motion, Voice control & facial recognition!!! \o/
- Halo: Reach; Meer info pleaseeee...
- Metal Gear Solid Rising; Geen idee wat ik er precies van moet denken nog maar een verrassing was het zeker.
- Left 4 Dead 2 Nu al? :{
[gb]Grootste afwezige[/gb]
- Deus Ex 3; Deus Ex 1 is gewoon heilig. 1 van de beste games aller tijden. Dat verhaal, die mogelijkheden... Deus Ex 2 was minder maar Deus Ex 3 gaat terug naar Deel 1, oude scriptschrijver (dacht ik) erbij. Paar twijfeldingen zoals cover/health systeem maar ik ben enthousiast... daarom juist jammer dat er niks nieuws was.
- Hardcore games Nintendo; Ze gingen er zelfs nog over praten en dan komen ze met 2 onrail shooters (niks mis mee maar het schreeuwt niet echt hardcore) en een standaard? shooter.
- Geen nieuwe Elders Scroll; Een aankonding met trailer mag wel een keer komen toch?
[gb]Grootste teleurstelling[/gb]
- Nintendo's presentatie; Veel gelul over dat ze iedereen aan het gamen hebben gekregen en daar mee door zouden gaan. Toch wel enkele vette games nog; Zelda (DS), Golden Sun DS en nieuwe platform Mario.
- Platformers; Ik zit eigenlijk ook wel te wachten op wat meer en betere platformers. Kom op bedrijven, gat in de markt!
- Afwezigen; Enkele developers/uitgevers waren niet aanwezig door varkensziekte gedoe of anders.
[gb]Beste uitgever[/gb]
- EA & Microsoft; Ja beide op een gedeelde 1e plaats. Natal, Halo ODST, Reach, Forza, Kodu. EA met Dragon Age, Mass Effect, Brutal Legend, Dante's Inferno etc.
- Eidos; Al waren niet alle games er die ik wilde zien toch Eidos. You rock!
- Ubisoft Assassin´s Creed II & Splinter Cell Conviction.
Laatst bewerkt: 13 jun 2009