Net de 2 nieuwe trailers gedownload van de frontpage.. En ik moet zeggen dat ze me niet echt overtuigen.. Het ziet er allemaal prachtig uit ofzo, maar ik vind het nog niet echt speciaal.. Btw nog 1 minpuntje over het character waar mee je speelt.. Ik vind dat dat rennen er niet uitziet Veel te kleine passen waarin een veel te grote afstand wordt afgelegt.
Ik vind de muziek briljant, graphics zijn ook wel ok, maar ik ben het met je eens. Ik krijg het gevoel van het spel, het idee, het komt niet echt op me over. Misschien als ik de 2e mov bekijk dat ik dan een wat beter beeld krijg. /EDIT: In het 2e filmpje zijn de graphics erg mooi moet ik zeggen. Maar wat nou precies concreet je missions zijn vind ik nog steeds vaag.
Muziek vind ik idd ook erg goed, graphics vind ik ook goed, maar idd komt het spel niet bepaald op me over..
briljant juist. Btje het sfeertje als in een sprookjesboek ofzo. Btje wazig kinds kleurig happy somber achtig. Know what i mean? Muziek is lekker, en van de missies kan je idd weinig zeggen. Maar ik geloof best dat dat ok is, hoe moeilijk is dat? er zit aardig wat tijd in dus ik hoop dat ze dat wel voor elkaar hebben.
natuurlijk was het Halo 2 filmpje veel en veel indrukwekkender, maar deze 2 trailers hebben mij toch weer enigszins weten te overtuigen dat het echt über zal worden...
Jaja weer meer zin in Fable. Alleen jammer dat et waarschijnlijk toch Fall 2004 wordt (in plaats van zomer)... Als jullie die 2 filmpjes goed vonden kunnen jullie deze ook eens checke (van www.fablefan.nl af) de Official Fable E3 Trailer
Release date van Fable staat nu dus gepland voor Fall 2004. Wordt dus ietsjes langer wachten dan de meesten hadden verwacht. Hier op Xboxworld.nl staan dus 2 trailers van Fable. Op www.fablefan.nl heb ik op de "E3 2004 News" pagina (link vindt je links in beeld van Fablefan.nl) nog een link naar diezelfde filmpjes maar dan van een betere kwaliteit. Zoals je in het stukje hierboven wel hebt kunnen lezen hebben we op Fablefan.nl dus een E3 news pagina. Op deze pagina zal je dus zoveel mogelijk nieuws rondom Fable vinden de komende dagen met de E3.
in dat filmpje zeggen ze idd fall. maar of dat echt zo is? als het zo is koop ik eerst nog driv3r of galleon.
Vink nie leuk Had de xbox eindelijk een onley coole RPG!!! Dan dad bijv PS2 FF GC Zelda en xbox Fable
Liever Sudeki naar de PC dan Fable! Sudeki wordt ook great hoor, maar zal bij lange na niet kunnen tippen aan Fable. en er staat: Belangrijker nieuws voor sommigen is misschien wel dat het waarschijnlijk is dat deze game ook naar de PC komt, al komt deze wellicht een aantal maanden later dan de Xbox versie. Wil je meer weten over Fable, lees dan onze preview. Waarschijnlijk & vrij zeker volgens de titel. Kan MS hier niet over meebeslissen? Vindt het een beetje dom dat ze zo'n topper uit de handen geven.. En zeker aan de egotrippende PC-only gamers.. En yes! Er zit onthoofden in Fable En nu ff niet censuren
Ik heb nog steeds de filmpjes niet kunnen zien, ik krijg enkel geluid te horen Maar ik kijk wel gigantisch uit naar deze game!!! Dit wordt zo goeeeed alleen nog zooo lang wachten he... verschrikkelijk