Resident Evil 4 [GameCube] Naast mijn Xbox heb ik dus ook een GameCube special voor Resident Evil . Ik heb dus net ook de nieuwe E3 Trailer gezien van Resident Evil 4 , dat ziet er erg gelikt uit ! Voor Mensen die de Trailer nog niet gezien hebben , hier is de link naar de Trailer : E3 Resident Evil 4 Trailer ! Wat vinden Jullie van dit spel ?
Knappe trailer, maar als je weer met die ongeloofelijk enerverende deuren en trappen zit! fuck it want die laten ze natuurlijk niet zien in de trailer. Maar een zeer knappe trailer echt waar. Komt hij ook op andere consoles?
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!, dit is meesterlijk: fuck it, wanneer komt ie uit? daar ga ik dus een gamecube voor aanschaffen he!!!!!!!!!!! damn wat is da mooi
Het werd wel eens tijd dat de Resi serie ging veranderen en dat doen ze goed! Het izet er echt super goed uit en zeer vernieuwend allemaal, kan niet wachten! En dat terwijl ik me met die oude Resi games niet echt kan vermaken, maar dat komt dus vooral door die puzzles en die duffe laadschermen constant. Dit verandert gelukkig allemaal, hulde!
Fuck man dit is echt een lekker spelletje komt hij ooit nog op de Xbox uit ik hoop het man die Resident Evil 4 is echt master man
De voorlopige release date van deze brute game is helaas geloof ik nog onbekend Maar ik ben in ierdergeval blij dat ik al een cubus bezit. EDIT: hier nog wat screens :
ik heb een cubus alleen gekocht voor de resi serie dus ik wacht al maanden vol ongeduld op deze titel
bij dimensionplus kun je hem reserveren maar dan wel u.s.a import...en dan ook pas 9 november(snif,snif).
't spel word briljant! en idd ook ik ben blij dat ik een cube heb staan hier! 'T meest indrukwekkende vind ik nog wel de explosies en belichting, maar vooral de explosies en de impact ervan.. volgens mij in deze trailer zie je 't ook, die monniken die worden beschoten met een raket en dat je ze dan bruut tegen de muur geblazen ziet geworden, geniaal! en die afgeschoten vuurballen, geweldig! Ook indrukwekkend is dat de fmv gewoon gemaakt is van ingame graphics, misschien wat extra gezichtsuitdrukkingen toegevoegd maar daar blijft 't bij.. te gek spel!