[E3 2005] 100+ high res screenshots DOA4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Paceydre, 19 mei 2005.

  1. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
  2. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik ben echt niet onder de indruk...

    je ziet zelfs handen en benen dwars door lichamen gaan...
     
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet het even in beweging zien, is echt giga hoe het er dan uitziet. :eek:
    dat bontkraagje, die bloesem die nu niet meer roze papier snippers zijn maar echt dwarrelen en op verschillende afstand van elkaar zitten :D
     
  4. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    In beweging is het zeker mooier...screenshots zijn maar een indicatie van hoe het werkelijk is. Neem je partner, je hebt een foto....maar in het echt is je partner wel beter dan die foto. (hopelijk is dat een goeie uitleg)
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Robbert ziet er op foto veel beter uit :+
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie er altijd lekker uit *)

    hehe back ontopic ik heb het filmpje live gezien bij de ms conference en nog een paar keer daarna... im just not that impressed...
     
  7. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het filmpje ook, maar moet zeggen dat het er weinig beter dan doau uit ziet.
    Hier is al een thread over marruh, ik zou ook denken dat de xbox360 wel VEEL meer kan dan dit.
    Al maakt het mij niet zoveel uit... mar ik vind het grafisch niet 20 - 30 euro meer waard ofzo :confused:.
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    oh maar de grafische vooruitgang is er wel!!!
    vergis je daar niet in, DoA4 is velen malen mooier/geavanceerder op grafisch gebied dan DoAU.
     
  9. Victor

    Victor Guest

    Waaruit merk jij dat op? Ik vind het persoonlijk niet zo goed te zien.
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wel, kijk eens goed bij het stukje met die apen, hoeveel bewegende 'items' er tegelijk op het scherm zijn.

    of kijk eens bij het level waar Kasumi en da nieuwe wijf vechten, hoever je kan kijken en wrs ook kan komen of kijk eens hoeveel bomen daar inclusief Sakura dwarrelen door de wind.

    Kijk eens naar de grootte van het level waar brad wong en jann lee vechten met die kippen. Kijk eens naar de mate van interactiviteit met omgeving zoals met die auto's/kippen/winkeltjes.

    Kijk eens naar de vloeiendheid van de bewegingen en hoe de kleding daarbij nu nog realistischer meebeweegt (goed te zien bij da roze kimono wijf).


    Kijk eens naar de een na laatste scene, voordat je Ryu zo koewl da helicopter ding probeert te ontwijken/afmaken. Daar waar je da kamertje ziet waar er weer zo'n kloon wordt gemaakt in DoATEC, da kamertje en die scene: das Ingame graphics.

    Of die scene waarin je die stad ziet en die 3 torens of hoeveel het ook zijn. Dat is allemaal Ingame.



    beetje duidelijk? :p
     
  11. Spambitch

    Spambitch Master DW

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep hij heeft gelijk.. maar ik vind het zo mooi genoeg om een leuke game te zijn.
    Alleen als ik dan Killzone 2 filmpje zie.. oee dan word ik jaloers. Das nog veel en veel mooier. Voor degene die dat filmpje nog niet hebben gezien, kijk het niet als je de xbox 360 niet wil veraden..
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    maar das slechts pre rendered, das niet ingame ofzo dus van dat filmpje kun je nog weinig afleiden van hoe krachtig de PS3 wel niet is als je er spelletjes op gaat spelen.
     
  13. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  14. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eigenlijk dat DOA wat vernieuwends heeft. Kheb et al vanaf deel 1 gespeelt en het begint langzaam te vervelen T_T. Online mode was wel leuk voor fftjes.
     

Deel Deze Pagina