1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2014

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 10 mei 2014.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is het hem nou juist. Ik kan niet echt hyped raken als ik 0,0 gameplay zie. Al hadden ze fucking 10 seconden of zelfs 5 seconden een gameplay stukje laten zien...had je er al wat aan gehad. Dit kunnen supertoffe games worden, maar we don't know yet.

    Net als Crackdown 3,...show die shiiiiiiiiiiiit. Een Gears teaser had ik sowieso ook verwacht. Conker was wel heel erg jammer. Broer en ik dachten allebei even dat ze een nieuwe game gingen aantonen van hem...dus hoppa van Spark trailer direct naar een gloednieuwe game aankondiging....maar nee. :mad:

    Dus qua 2015 titels afwachten wat het allemaal gaat worden.Tot nu toe kijk ik erg uit naar Quantum Break en Halo 5 Guardians en The Order en Uncharted, exclusives-wijs gezien.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kvind Tomb Raider niet echt uitmelkerij meer. Reboot en nog een goede ook. Maar objectief gezien is het ook al de 20ste ofzo
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Jij kijkt ws ook uit naar een nieuwe Transformers film :+
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee ik bedoel die definitive edition ofzo. :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    I want to believe man. Maar ik ga er niet teveel hoop in stoppen. Dit was wel het moment geweest om Conker echt terug te brengen...nu krijgen we hem in Spark. Ja.....leuk....heh.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh haha ja. Ze zagen ff een periode van geen games. ff de melk opgewarmd
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De enige echte verassing was Rainbow Six. Dat doet Ubi wel goed nu voor de 3e keer al. Geen leaks toen over Watchdogs en The Division en nu ook niet over RS.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    DINO ROBOTSSSSSS YEAS?!?!

    Ik wil die film wel graag in IMAX kijken ja ;)

    Die studio's zijn wel degelijk met iets bezig, we krijgen Qauntem Break ook nog.

    En dat van Conker, ach wie weet is het gewoon een gruwelijk harde cocktease, ma'ja krijgt Spark nu een story/campaign modus net zoals LBP?
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    En Assassin's Creed Unity was gewoon vet, opdonderen jullie allemaal met jullie gare games :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Unity was awesome idd. Eindelijk weer intresse in AC na Brotherhood.
    Zit net weer even EA te kijken en god wat was dat drama. Vorig jaar waren ze zo goed.
    En dan totaal niks laten zien van Star Wars, Mirrors Edge en Mass Effect. Alleen die niet boeiende behind the scenes..
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Precies.

    Met de komst van de nieuwe games die bijna allemaal deel 3 of 4 achter hun naam heeft staan lijkt mij dit juist een ideale tijd om risico's te nemen. Ruimte zat voor innovatie.
    Als de gehele productie + marketing van bv Destiny al een half miljard bedraagt lijkt mij dat er qua kosten ook wel ruimte is.

    So far zet ik mijn geld op Project Beast.. Ff de titel kwijt :p
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    No thank you! Halo is naast Gears mijn favo en heb gewoon veel goede herinneringen aan Halo 2 MP.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier wat SP gameplay. Slechte kwaliteit dat wel. Ook 2 player co-op dus.

     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Slechte verbinding hier. Ziet er tof uit. Halo remake dit?
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    AC Unity doet aan AC2 denken en dat is HEEL goed nieuws als dat echt zo is straks. Wel twijfel ik erg of dat echt X1 footage was, leuk die controller maar kan ook PC zijn en de aliasing in dat buiten stukje was pretty crazy. Hoewel in het binnenstukje je wel wat aliasing zag. We gaan het zien.

    Rainbow Six is back en terug naar de roots en komt 2015. Dit was echter we pre-alpha gameplay en dit blijft Ubi. Dus....wederom...we'll see. Deed me echt aan Raven Shield en SWAT denken, geen third person cover systeem meer en das niet erg. Destruction systeem is fucking vet en het samenwerken lijkt heel erg tof als het allemaal echt zo werkt ook. Dat breechen door het raam ook...eeeeecht Rainbow!

    Patriots dus wel finito......zal wel te controversieel geweest zijn.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, ik zie ook mensen zeggen dat Fable: Legends gewoon dit jaar uitkomt :eek: beta eerst en daarna de game?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    MP beta eind van het jaar en dan in de lente de release.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar Fable is wel echt een multiplayer RPG he? Het is niet zoals de vorige Fables een singleplayer ervaring? Dat samenwerken kan echter wel heel tof zijn.
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind de DE van TR wel leuk hoor. Was er op de 360 nooit aan toe gekomen en op de release van de X1 waren er nog niet zoveel SP games. Volgens mij kostte hij ook maar €40 i.p.v. de full retail prijs (hij was in ieder geval overal vrij goedkoop vanaf de release). Ze doen het nu ook met games als GTA V en Halo 1-4 en die heb ik ook nog niet allemaal gespeeld. De Halo remake is een must-buy voor mij en ik zou me totaal niet 'opgelicht' voelen. Ik zie het eerder als een cadeau voor de fans, al geeft ik MS zo wel weer iets teveel krediet.

    Goedkoop scoren: ja
    Leuk voor de fans: ja
    Mensen die er 'last' van hebben: nee

    Een win-win lijkt me.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Beter gaat Zelda ons straks doen verbazen. Ik wil echt zo graag de artstijl van twee jaar terug zien, die video is trouwens nog steeds schitterend.
     

Deel Deze Pagina