1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2016

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 31 mei 2016.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beide waren toch goede shows? Heeft toch niks met A en B te maken?
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    @Tim het zijn enkel maar games games en games, dat is altijd goed :+

    Ondanks dat ik vond dat Sony een perfecte presentatie afgaf, zit ik na afloop toch met een nasmaak.
    De show duurde ongeveer een uurtje, daar waar het aangegeven was dat het 2 uur was, en dan zegt iets mij dat het last minute ingedeeld was die hele show.

    Ik denk dat ze wel degelijk de PS4 neo wilde laten zien en uitgebreid er over wilde opscheppen maar het gewoon hebben gecanceld, ik ben erg benieuwd naar de reactie van Sony op het nieuws van de scorpio.
     
    Tim vindt dit leuk.
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Natuurlijk is het een smaak ding. Maar als jullie lekker piraatje spelen in die lompe game beuk ik wel verder met Kratos
     
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Vond xbox een degelijke show hebben, alleen jammer dat bijna alles al gelekt was.

    De komst van de Scorpio is een mooi vooruitzicht.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hey nee, ik wil ook met Kratos aan de gang.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, mijn mening. Alles wat ik zeg is mijn mening. Tenzij ik erbij zet dat het een feit is.:+

    Je bedoelt X en S.:p

    Maar inderdaad het is puur smaak. Ik ben niet voor niets voor de PS4 gegaan; die games spreken me gewoon meer aan dan die op Xbox, dus natuurlijk ben ik eerder tevreden over een Sony show dan een Xbox show.

    Wil niet zeggen dat ik niet van een MS show kan genieten (blijf altijd kijken of er niet toch iets bijzit voor een Xbone aankoop), of dat ik niet kritisch ben tegenover Sony.
    Vorig jaar vond ik MS best goed. Beter dan dit jaar; vond het echt maar meh.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Bij Sony had ik meer WOW momenten dan MS....Hideo Kojima die op het podium komt, The Last Guardian die toch sneller uitkomt dan we hadden verwacht, de memorabele opening van God of War 4 (zo zullen mensen er over een paar jaar over denken...denk ik) , Insomniac die eindelijk met een goede Spiderman game komt (daar lijkt het iig op), Days Gone, die er ondanks zijn generic TLoU look, technische en grafische super uitziet. Een Horror VR game die uiteindelijk Resident Evil 7 blijkt te zijn (publiek ging helemaal los toen dat op het scherm kwam, Resident Evil krijgt als franchise toch nog love.....wat me goed doet als RE fan). En dan hebben we nog een 2 gameplay demo's gezien van Horizon Dawn en Detroit (die beide vet waren). En als klap op de vuurpijl komen de Crash games naar de PS4. Al had ik liever een reboot gezien.

    Enige minpunt was voor mij dan de COD gameplay.

    MS komt met Gears of War 4. Waar ik al snel zo een been there done that gevoel van krijg. Die Final Fantasy Demo sloeg helemaal nergens op. Horizon was erg vet (en ik ben geeneens een race liefhebber). De beelden van Scalebound zijn een HEEEL stuk minder dan de beelden die we eerder hebben gezien. Die Minecraft stuff was ook slaapverwekkend. En ja, Windows 10 gelul...oke... ik heb al jaren een iMac, dus toen ben ik maar een plas pauze gaan houden. Maar opzicht wel leuk voor de mensen die ook op hun PC gamen. bij MS vond ik zelf alleen ReCore en State of Decay 2 vet. De vette games kregen weinig screenplay. En die Minecraft, Scalebound en Final Fantasy crap hebben toch wel 20-30 min in beslag genomen. Voor mij is het dan al een beetje een verpest. En dan beginnen met Gears of War 4...die er vet uitziet maar waar je het tegelijkertijd niet echt warm van krijgt. Tja...

    Maar goed, dit is puur mijn mening. Misschien vonden andere mensen Scalebound enzo wel vet.

    Xbox One Scorpio en Xbox One S is leuk....maar als je gisteren de PS4 games zag, dan heb je eigenlijk geeneens een nieuwe console nodig. Ik ga zo een Scorpio of PS4.5 in ieder geval niet op day one kopen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2016
    Daz, MAD 1976, UpInSmoke0611 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moest een beetje lachen. :+
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik vond de COD gameplay juist zeer verrassend. :D
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol, ik eigenlijk ook wel.....deed me een (klein) beetje aan Halo denken.:+
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En Rocksteady die toch nog een Batman game maakt
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Tja, het was al duidelijk dat het spel in 2016 zou uitkomen. Maar met dit spel weet je het nooit.

    Dus als na zoveel jaren eindelijk de releasedatum wordt onthuld. Dan mag dat best worden gezien als een kleine WOW-momentje:D

    De CE ziet er trouwens best vet uit
     
  13. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Nope

    Het South Park segment stak er met kop en schouders boven uit, echt significant boven de rest. De meer ontspannen sfeer van WD2 werkt mogelijk beter dan het deel ervoor. En de Steep hype voelde ik echt niet.
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De Sony exclusives zijn sowieso niet echt mijn ding en die Japanse games van Kojima hoef ik ook niet.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Logisch, anders had je de verkeerde console gekocht.:+
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dit is dan iets waar ik de kriebels van krijg, ik begrijp eerlijk gezegd niet dat mensen dit kunnen zeggen, want het zijn allemaal totaal verschillende games.

    Dat betekent dat je niet van hack & slash games houdt, filmische games, derde persoons actie rpg etc.


    Dat je niet van een bepaalde type game houdt prima maar nu komt het een beetje over van oh het is Sony dus laat maar.
    Niet vervelend bedoeld overigens.
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Welke games zijn dan wel jou ding ?

    -God of War 4
    -The Last Guardian
    -Detroit
    -Spiderman
    -Days Gone
    -Resident Evil 7
    -Horizon Zero Dawn
    -Crash Bandicoot Remaster
    -Death Stranding

    Als er geeneens 1 game is uit dit lijstje die je vet vind. :D

    P.S. Resident Evil demo is trouwens te downloaden in de PS Store. Had liever een third person Resident Evil gehad. Maar dit is ook wel vet hoor. Blij om te zien dat ze in ieder geval terugkeren naar de horror-roots
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Highlights tot nu toe:

    EA:
    -
    Titanfall 2,
    Deel 1 heb ik veel gespeeld en meer wapens/titans/skills etc is altijd goed.

    X1:
    - Recore,
    Ziet er fris uit en de gameplay beelden wekken de indruk dat de game heel wat diepgang gaat bieden + adventure elementen.

    - Sea of Thieves,
    Heerlijke sfeer en piraatje spelen met vrienden lijkt me ook wel leuk.

    - Dead Rising 4,
    Deel 1,2,3 waren allemaal tof en gewoon goed vermaak.

    - Play anywhere,
    Ik kan al m'n games ''overal'' spelen met overal dezelfde save etc, dit is echt ideaal.

    Ubi:
    -
    South Park:
    Deel 1 was erg tof en dit ziet er gewoon briljant uit.

    - Watch Dogs 2:
    Kleurtjes prachtige art direction, weet niet of het m'n game is maar de stijl is echt subliem.

    Sony:
    -
    God of War,
    Noorse mythologie + God of War lijkt me echt een perfecte combo en grafisch zag het er briljant uit.

    - Horizon until Dawn,
    Super toffe setting, de game ziet er prachtig uit + loot + robots


    Genoeg leuks voor de komende tijd.
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als ik deze lijst zo bekijk en bekijk wat Microsoft te bieden heeft heb je wel gelijk... Ik koop over het algemeen al veel minder games als vroeger. De meeste games die ik leuk vind zijn eigenlijk cross platform beschikbaar.

    Sony exclusives maakt hier dus inderdaad niet zoveel uit.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Highlights voor mij:
    ReCore
    Forza (ben geen grote race liefhebber, maar het zag er toch verdomd goed uit)
    God of War 4
    Spiderman (mijn game van deze E3 )
    The Last Guardian (als ICO fan gaat deze er zeker komen op day one)
    Hero Zero Dawn (gaat er bij elke video steeds beter uitzien)
    Watch Dogs 2 (was eerst een beetje sceptisch, maar het ziet er vetter uit dan ik dacht)
    Battlefield 1 (tja, need i say more ?)
     

Deel Deze Pagina