1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2017

Discussie in 'Algemeen' gestart door Reckuuza, 16 feb 2017.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk heb ik liever dat bedrijven dan een game tijdelijk exclusief maken dan content exclusief maken, dit om de simpele reden dat als er content exclusief is dat je dan in beide gevallen hetzelfde bedrag betaald voor 1 product waarbij 1 partij meer krijgt dan de andere.

    Je krijgt inprinciepe geen volledige game.

    Kijk dat een game later op de andere console komt, dan krijg je alsnog de volledige ervaring maar dan een jaartje later maar dan krijg je alsnog de volledige ervaring.

    O'ja en het gene waarom we allemaal massaal een One X gaan halen:

     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2017
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Okay.. maar dan geldt dus ook voor jou.. als de game uit is en niet de volledige content heeft, laat de game liggen, haal de game pas als het volledig is en je hebt dat probleem ook opgelost. (vaak ook nog goedkoper)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat verschilt alleen per game ook. Destiny een jaar later halen of een MP shooter een jaar later is gewoon minder dan een SP game ofzo.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Maar dan heb je wel de volledig content.. Tuurlijk begrijp ik ook wel dat je een Destiny niet laat staan, en als ik geen Xbox had met Tomb Raider had ik echt flink lopen balen, daar wilde ik echt geen jaar op wachten, filmpjes op internet.. hype is er vervolgens al af.. Nee ook voor SP geldt voor mij zeker dat ik dat niet wilt maar goed. dan liever ontbrekende DLC voor lief nemen ipv een jaar wachten.


    Het is gewoon zoals het is, Phil zegt dit omdat hij een Destiny liefhebber is, en ja de deal is gesloten, onnodig (en zeker hij) om hierover te beginnen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    En dan nog te bedenken dat Destiny eigenlijk exclusive had moeten worden voor de Xbox 360. Aan het eind, heeft Sony gewoon meer betaald dan MS wou.

    Bungie heeft MS geholpen met de Xbox en Xbox360. Als er geen Halo was, weet ik niet of Xbox en Xbox360 zo groot was geworden. Aan de andere kant heeft MS ook Bungie uit een dal gehaald. Dit zeggende, bij de volgende generatie was het gewoon puur zakelijk. Wie meer betaald, krijgt ook exclusive shit.

    That's how the world works. Nu kan je het kut vinden, maar je kan het ook gewoon accepteren en nog steeds genieten van de game. Het is niet dat ze de volledige game 1jr lang uitsluiten voor Xbox spelers, het gaat maar om een handjevol cosmetische shit, een wapen een schip en een strike. Nou yippie kay yeah mf.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wacht ook liever geen jaar extra op iets als ik het echt wil spelen. Maar persoonlijk is het minder "erg" voor een SP dan voor een MP game voor mij.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, daar zeg je wat... Bungie/Halo is volgens mij (naast Epic/Gears) wel de reden dat Xbox zo groot is geworden. Dat waren echt enorme system sellers.
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    En xbox live.
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Precies and MS fucked up met Reach en toen ze overstag gingen met 343.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, dat was gelijk helemaal naar de klote geholpen. Leuk geprobeerd, maar ze hadden er lekker af moeten blijven. Halo is nu dood en ik denk dat er nog weinig intrappen... los van Xbox fanboys die alles kopen. :+
     
  11. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Het verschil wat er nu echter is, is dat stel je wacht een jaar voor die ontbrekende content, je inmiddels weer een aantal nieuwe jaarlijkse content exclusives hebt. Dan zou je dus eigenlijk een jaar (of zelfs langer) na de laatste DLC van de game (je spreekt waarschijnlijk dan ook over 3 tot4 jaar na release) het spel kunnen spelen, waarin je ondertussen ook veel live events hebt misgelopen.
     
  12. Stimpy

    Stimpy Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, dat geldt natuurlijk ook dat als je een spel haalt op de releasedatum, dan krijg je voor meer geld minder content dan als je na een half jaar / heel jaar de GOTY of complete edition haalt. Dan krijg je meer content dan als je op de release tegen het volle pond krijgt. Dan kun je die aanvullende content (DLC) alsnog krijgen maar moet je er extra voor betalen bovenop het volle pond dat je al voor de game hebt betaald. Is ook niet leuk, wel realiteit.
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    16 min Knack 2 gameplay



    Mario ga inpakken, it's Knack time bitches. :cool:
     
    Cypher, fredfenster, Alexknl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ziet er beter uit dan eerste deel iig.
     
    ExquisiteSteez vindt dit leuk.
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Net als met alles, wil je nieuw en als eerste dan betaal je daar voor. Kun je wachten dan is het meestal goedkoper. Ik neem mijzelf altijd voor om te wachten maar ja, ik ben slecht in wachten en koop het dan toch op de release. :F:
     
    Tyrant en fredfenster vinden dit leuk.
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wijn niet hoor :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt, maar ik heb het voornamelijk over het moment van wanneer de game uitkomt. Als je nu straks Destiny 2 koopt op de PC / PS4 of X1 dan krijg je als Ps4 gebruiker meer content voor hetzelfde geld vanaf dat moment, wat natuurlijk wel een beetje vreemd is.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Destiny 2 heeft DLC content gelijk bij de release?
     
  19. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Zover bekend niet, maar er komt eind dit jaar wel de eerste DLC pack aan.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    PS heeft op release een extra pvp map, strike, wapen en schip.
     

Deel Deze Pagina