1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2018

Discussie in 'Algemeen' gestart door Servantes, 11 mei 2018.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ze hebben zelf aangegeven dat ze zich alleen gaan focussen op de big 4; The Last of Us 2, Ghost of Tsushima, Death Stranding en Spider-man.
    Als het klopt wat ze zeggen, kan het voor sommige mensen tegenvallen. Maar ik kijk juist uit naar gameplay van bovenstaande games.

    Qua show gaat Sony MS niet toppen . Maar dat hoeft ook niet. Sony is marktleider, heeft de exclusives. Denk dat Sony zich pas zorgen moet maken als de next-gen consoles er zijn over 2-3 jaar.
    Want MS heeft eindelijk het licht gezien.
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Als ze helemaal niks nieuws aankondigen ben ik wel teleurgesteld ja. Gameplay van RDR 2 maakt het wel goed.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk vast een verrassing en rdr gameplay
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Waar hebben ze dat aangegeven? Ik zou licht teleurgesteld zijn als dat zo is... aan de andere kant ook weer niet omdat ik heel erg benieuwd ben naar gameplay van al die games! Dat maakt het eigenlijk toch weer goed. Al zijn een paar reveals toch wel lekker hoor.

    Wie gaat overigens vannacht om 03:00 de show kijken?
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hier:

    Sony will host its E3 2018 presentation the Monday before E3 as usual, and it seems the firm is taking a different approach to the show this year.


    The Sony E3 2018 presentation will take place on Monday, June 11 at 6pm PDT, 9pm EDT, 2am BST (June 12).

    This is according to what Sony Worldwide Studios boss Shawn Layden said during the latest PlayStation Blogcast (thanks, Nibel).

    Listening to the podcast, it doesn’t appear Sony’s presentation will feature the usual bombardment of announcements.

    Instead, the firm has decided to “refresh and remake” its show. Layden said to expect “deep dives” into PS4-partner exclusives Death Stranding, and the highly anticipated Spider-Man. A look at how each partnership game is progressing will be provided, so expect plenty of new information and visual eye-candy.

    Layden said the company will still spotlight first-party, in-house titles such as Sucker Punch’s Ghost of Tsushima, and The Last of Us Part 2. Like the aforementioned, expect a look at each game’s progress and a “better understanding” of where Naughty Dog and Sucker Punch are going with the title.

    After the podcast went live, Sony updated its PlayStation Blogs with confirmation of dates, and the deep dives on Death Stranding, Spider-Man, Ghost of Tsushima, and The Last of Us Part 2.

    “This year will feature exclusive looks and deep dives four of our big titles,” said Layden. “I think everyone will be thrilled to see it. We’re taking a different angle on how we’re bringing it out.”
     
    Daz vindt dit leuk.
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Okay, duidelijk. Naja ben heel benieuwd naar die games, zeker Death Stranding. Gaan zelfs rumors op internet (YT) dat het stiekem Metal Gear Solid 0 is, zonder de licentie dan. :+
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Haters gonna hate, maar de nieuwe Tomb Raider games zijn gewoon tof. :)
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wauw E3, en we hebben maar 16 pagina's kunnen vullen....Er waren tijden dat we nu al pagina 250 zaten 8)

    Ontopic: Xbox ging gisteren wel lekker door met het beuken van allerlei games. Welliswaar vind de release van 48/50 allemaal in 2019 plaats, maar toch :+. Persoonlijk vond ik de Halo trailer maar Meh, vooral die neushoorn die je ziet rennen (fuckly!!!).
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ga vanavond wel Sony checken. Geen conference live kunnen zien afgezien van de eerste 15 minuten van MS. Vooral death stranding ben ik heel benieuwd naar.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Babylon's Fall eerste grote surprise. _O_
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    PS4 en PC PlatinumGames ben benieuwd.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Square Enix heeft tenminste niet gelekte surprises! :eek:
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Was dat het? :lol:
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Same over 16 pagina’s! Ik vind het tot nu toe niet heel veel soeps. E3 leek terug te komen qua persconferenties door Sony paar jaren terug. Weet nog die perscos van Sony, dacht 2015 en 2016, dat echt gruwelijke game na gruwelijke game werd getoond. Dat ik kippenvel kreeg bij de return van The Last Guardian en dat van diezelfde game jaar daarop de releasedate werd gegeven en het publiek zat te juichen. Die tijden waren prachtig!

    Sony hoeft niet meer zozeer... ene kant jammer :p.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Square was weer genieten, of nou'ja lekker boeiend.
     
  18. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Is er een website waar ik alle E3 persconferenties kan terugkijken?
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Kapitein_Merijn en Amigo NL vinden dit leuk.
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Vanavond om 22:00 uur Ubisoft toch?
     

Deel Deze Pagina