1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2018

Discussie in 'Algemeen' gestart door Servantes, 11 mei 2018.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ga nou eerst maar eens Origins spelen! Toffe game.

    Vind het overigens wel te snel. Om de twee jaar was beter geweest.
    Game is nog geen eens een jaar oud als de opvolger al komt. Insane.

    Heb overigens net de DLC van Origins gekocht in de aanleiding, maar dat terzijde.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij is er nog een grote partij die een showtje moet gaan geven. Ik zou niet te hard roepen dat Sony nu al gewonnen heeft. Ja, GoT lijkt me absoluut bruut, wauw zeg. En TLoU 2... Damn... Maar ik mis releasedata, dus wat mij betreft is het allemaal nietszeggend op dit moment. Ik wil releasedata horen, of zien we volgend jaar weer dezelfde games tijdens de E3.
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Had wel verwacht dat Sony een nieuwe PS4 pro zou aankondigen gezien de tekorten, maar niks.. Helemaal niks. Alleen maar duistere games, Microsoft heeft de E3 gewonnen!
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat gevoel heb ik zelf nou niet bepaald. Sowieso heeft Sony gewoon dikke en gruwelijke IP's waar MS alleen maar van kan dromen. Het niveauverschil tussen de games van MS en Sony is gewoon huge. The Last of Us 2 vreet iedere game waar MS mee komt op wat mij betreft.

    Iedereen weet trouwens dat Nintendo nog komt? Voor we allemaal een winnaar gaan uitroepen enzo...
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wow, ik kijk nu de E3 terug. Zal m'n post ook zo maken dat ik alles 'live' neerzet. Te beginnen met The Last of Us... WAUW. Die intro cinematic, daarvan waren de face en lichaamsanimations echt top notch, alsof je een film kijkt. De gameplay ook zeer nice en intense! Al vraag ik me af of dat stukje onder de truck niet gescript is? Buiten dat ziet het er echt super gaaf uit, vooral in het bos met de lichtinval, reflectie in de plassen en alle geluiden om je heen. Ook de animaties van de AI, die wijst waar ze heen is gevlucht, de manier waarop ze een kamer binnen komen met hun gun loaded, de impact van een schot, de manier waarop ze tegen de grond gaan of een object wanneer ze neervallen.. Echt geweldig! En typisch die Uncharted 4 plantjes waarin je je kunt verstoppen haha.

    TLOU P2 zag er in ieder geval geweldig uit. Leuk dat we CoD Black Ops 3 gratis krijgen vandaag, heel lang al geen CoD game meer gespeeld. Destiny 2 Forsaken, meh. Ghost zag er heel tof uit, gameplay is gewoon nice, mooie setting. Enig minpuntje is het overmatig gebruik van een filter soms.

    Control, heel nice! Van Remedy Games en het lijkt heel erg op Quantum Break lol. Dat is toch ook van Remedy?
    Resident Evil 2, heel tof voor de fans, ben er zelf niet zo van.
    Trovers saves the universe, ja gewoon grappig haha. Platformer exclusive van Rick & Morty, kan nice zijn.
    Kingdom Hearts 3 ziet er heel leuk uit! Qua actie, visuals en ook tof dat er een package is, heb de voorgaande nooit gespeeld.
    Death Stranding heel wazig, en eigenlijk ook lichtjes teleurstellend. Veel rondlopen in een open wereld, weinig boeiends. Geen idee of die vrouw op het einde nou Boss is uit MGS3.
    Nioh 2, tof voor de fans. Heb deel 1 niet gespeeld.
    En dan tot slot Spiderman. Ik ben er niet zo heel erg hyped voor maar het ziet er goed uit, gameplay ook leuk maar voor mij een budgetgame.

    Al met al een prima show, maar Microsoft toch beter qua titels aankondigen, etc. Maar dat was vooraf natuurlijk al bekend dat de main focus van Sony de big 4 waren.
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha, eindeloze bespiegelingen door iedereen terwijl je het zo simpel in één zinnetje kunt zeggen :+
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    MS heeft dit jaar de beste show, echt van genoten.

    Sony deed iets anders dit jaar, maar imo niet het leukste om naar te kijken (ik speel de games liever zelf en zie graag niet teveel).
     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Nieuw level!

     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niemand hier dat walkietalkie incident gezien of gehoord :+ ? Vond dat echt komisch. Sony zat lekker te kutten op technisch gebied.

    Weet niet of het gezien is, maar deracine ziet er heel apart uit voor een From software titel

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nee niet gehoord haha.
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Was dat de overenthousiaste "We nailed it!" van die vrouw? Of haal ik shit door elkaar?
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou Nintendo, maak me gek.
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Mario Party YASSSSSSSS
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dit was wat anders. Ik ga even op zoek naar een twitch clipje. Echt heel bizar dat de audio van iemands walkietalkie gewoon door de persco's audio heenkwam.

    Heb er eentje gevonden:



    edit: ooohh fuck dat werkt hier natuurlijk niet. Even kijken of het met spaties ertussen werkt (spatie bij de : en na tv)

    https: //clips.twitch.tv/ ComfortableFunUdonSeemsGood
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wow, dat is vrij compleet ja :)
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Dope zoveel characters in Smash.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Duurt wel echt veeeeeeel te lang deze Smash shit...
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wat is dit dan!? 8)
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Fuck deze Smash for Wii U DLC troep
     
    tim91 vindt dit leuk.
  20. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Echt he, 25 minuten over Super Smash. Fuck that.
     

Deel Deze Pagina