<PC>counter-strike 2 filmpje hier staat die; je moet wel iets naar beneden scrollen nou mensen ik hoob dat ik eens een goede topic maak ik heb net een filmpje gezien van counterstrike 2(voor pc) (van de E3 ) ik vond het echt een super update maar wat vinden jullie er van?? ik zelf ben een grote counterstrike fan en ik speel het harstike vaak *) [Dioga]: Ik heb ff zitten speuren in de bron en hier is een directe link naar het filmpje. Scheelt een hoop zoekwerk
WOWWW VETT AZTEC, ik speel cs op de pc en de xbox dit is echt vet. Die kogels die in het water spatten, geweldig. Dit wordt een toppertje.
Newest Trailers staat ie tussen hoor, gewoon ff zoeken (control F) en dan counterstrike. Hij staat tussen de half-life trailers
dat staat bij nieuw ietsjes naar beneden niet zo heel ver maar zo'n cool spel maar word wel wennen met mijn clan hoor echt mooi maar die deagle is niet zo mooi meer
ik speel counterstrike condition zero 1.1 en CS 1.6.1.1 cz is echt top wil iemand tegn mij spelen zeg het ik heb er wel ff zin in
Aaahh ! Thnx man. Wreed filmpje ! Ik hoop dat deze game niet zoveel problemen bij zla hebben als het eerste deel !
ik speel 1.5 1.6 op xbox (en ik krijg cz maar ik speel de missies al) heerlijk maar ik hoop niet dat hij zo zwaar is voor je pc
de deagle is idd wel negatief verandert, dat is echt zo'n vet pistool, daar kan je pas headshots mee geven
kvind dat het erg eigenlijk niet zo koel uitziet ,buiten dan het water (zo koel als er in geschoten wordt )
hoeso?? heb je persee half live nodig :{ nee ik denk het niet want steam draait ook niet meer op halflive he
Counterstrike is een mod voor Half Life dus zul je het wel nodig hebben. Of ze hebben iets aangepast.