e3 dvd van de PU

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 18 jul 2003.

  1. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hem al of is van plan hem te kopen ???

    is ie cool :D
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Voor de duidelijkheid; Bij de nieuwe PU zal een DVD zitten vol met E3 juice - De DVD zit alleen bij de winkel-versie, abonnee's moeten de DVD nabestellen (waarom ben je dan eigenlijk abonnee vraag ik me af :{).
     
  3. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt ie nu al in de winkel dan? Of is ie nog niet uit?

    Ga morgen namelijk op vak en wou vandaag ff de nieuwe pu kopen
     
  4. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de nieuwe pu ook :) maar heb niet die met dvd..zal wel weer zonde van het geld zijn aangezien bijna alle E3 stuff wel op het internet staat :{
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zou Halo 2 poster bij zitten toch?
     
  6. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem toch bestelu heb ik wat te doen in de auto op weg naar frankrijk :)
     
  7. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vond ik dus ook. Ik heb ook een mail gestuurd naar PU en ze hebben gehoor gegeven:)
    Eerst zou het voor niet-abo 9,95-3,20=6,75 zijn en voor abo's 7,95. Ik zeg wtf, je bent abo en je moet meer betalen!?
    Ja verzendkosten, maar dat betaal je toch ook niet voor het blad wat je elke maand krijgt.

    Nu is het veranderd in 6,50. Nog te veel want dit moet gewoon een extra zijn voor abbonees.:{

    masterchief met twee geweren. beetje tegenvallend en niet eens op 'posterpapier' maar gewoon een normale pagina bedrukt
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2003
  8. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    jep zit er inderdaad in. maar het is wel een kleine poster. 2x een a4 tje. maar voor de rest is het een leuke poster
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net met e3 dvd gekocht alleen ik heb hem nog niet gekeken.
    De coverview is trouwens Prince Of Persia Sands Of Time.
     
  10. odebeijer

    odebeijer A Dutch Ghost

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF, damn you pu, ik ben niets voor niets een abbo bij jullie. En dan nog de nietabbo's voortrekken en het alleen in de winkelpu stoppen. De dvd zou juist ALLEEN bij de abbo's moeten zitten, want zo missen de nietabbo's hem en denken sommigen dan: ook maar lid worden anders mis ik dit soort extratjes.
     
  11. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    precies, ik vind PU toch steeds slechter worden, er staan de laarste tijd revieuws in van spellen die allang uit zijn. De cincurrent heeft ze dan al 2 maanden terug besproken en PU dan pas. dalijk zijn tegen de tijd dat de pu een previeuw schrijft de revieuws al in andere bladen te lezen|:-
     
  12. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou wou die dvd dus bestellen dus ik bel op en het blijt dat je dan eerst ook nog iets moet betalen voor dat je daar iets kan doen dus word eht nog meer en er stond bij of kijk op www.powerweb.nl maar daar is helemaal geen info om dat te besteleln over te vinden. :mad: Help me
     
  13. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan je wat preciezer over die poster zijn?
     
  14. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies! Ben ik ff blij dat ik geen abonnee meer ben. Trieste bedoening hoor. :confused:
     
  15. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    De tering. Ik ben dus ook abbo vanaf het begin en dan flikken ze dit. Echt ze moeten oppassen met dit soort dingen. Veel abbo's trekken dit niet. En dan die gare revieuw van Yager DAMN YOU PU.

    Nog een keer zo een gare actie en dan weg met ze. Hoppa.

    Oja die JJ zit hier toch ook wel eens op dat forum... Let him know
     
  16. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar ik vind de PU zoiezo echt een slecht blad, het steekt niet logisch in elkaar als je een brief/mail stuurt krijg je nooit een normale reactie. De e3 dvd zal wel precies dezelfde zijn als de 4 uitzendingen op tv. Die PUers hebben het gevoel dat ze het helemaal zijn, aangezien ik gamekings wel weer wat leuker vind, maar daar heb ik niet het gevoel dat ik naar een games programma aan het kijken ben, de PU's van 3/4 jaar geleden waren stukken beter. Nee PU vind ik echt een slecht blad! Jullie zullen allemaal wel iets anders denken, maar het zijn gewoon een stel onvolwassen debielen zo PUNT!
     
  17. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat onvolwassen vind ik juist wel grappig. Maar niet als je een hele revieuw verneukt (van Yager) omdat ze zogenaamd dronken zijn.

    Skate komt me wel me neus, zak, ass, etc, uit omdat die gozer echt te LAUW (zoals ze dat wel eens zeggen) is. Op de PU award dan .....pfuh.

    Maarja die andere gasten zijn wel ok dus blijf toch maar abbo ;). En die DVD zal idd nix meer bevatten dan op TV is geweest.
     
  18. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    plz stop met dat revieUw =)

    Wat Pu betreft het word idd niet echt beter de laatste tijd, maargoed daar gaat deze topic niet echt over ;)

    En Pablow aub niet iedereen die achterlijk is meteen een debiel noemen, kan bij sommigen nogal gevoelig liggen :p
     
  19. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had ook gehoord dat er bij de nieuwe PU een dvd zou zitten en ging op 18 juli dus meteen naar een tijdschriftenwinkel om hem te gaan halen...hadden ze hem daar gvd alleen maar zonder dvd! ik dus naar een andere tijdschriftenwinkel bij ons in de buurt en daar was het precies hetzelfde verhaal...toen zag ik xboxgamer liggen met een leuk dvdtje erbij en had ik die maar gekocht..niet echt funny, het enige wat echt leuk was waren de beelden van soul calibur 2...ging ik in de avond nog eff met me pa naar het winkelcentrum hadden ze daar wel de PU met dvd liggen...ik ben pas net terug dus heb hem nog nie gekeken...maar ik laat jullie wel ff weten of ie vet is8)
     
  20. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Masterchief met 2 geweren, en de andere kant een poster van lara croft die een geweerop je richt.
     

Deel Deze Pagina