[E3]Ghost Recon 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door FeaR, 12 mei 2004.

1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
  2. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook lijkt me wel vet, 1 was ook koel

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Deze keer in third person !!!

4. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Third person lijkt me juist in het voordeel voor een spel als deze,
    maar kan ook mijn mening zijn.

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Te veel arcade gameplay (lijkt het) tov eerdere delen. 3rd person perspectief helpt het realisme ook niet erg.

Tegenvaller, voor mij persoonlijk.

6. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    ^heb je de trailer gezien? Die commands die hij gaf met zn hand, dat is tactisch gezien wel realistisch en dat zag je niet bij het 1e deel ....

7. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Tja, dat is wel erg leuk gedaan, maar ik heb het in dit geval over de gameplay.

Ik weet dat ze niet direct te vergelijken zijn, maar FSW staat bij mij stukken hoger dan GR2.

8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Dat geven van commands geef wel veel pluspuntjes aan de gameplay ...
    Die gasten bij Red Storm weten wel wat ze doen ...

9. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Hoezo? Het beinvloed de gameplay toch niet, het is puur visueel.

Het zal wel een goede game worden, maar het is niet meer de oude vertrouwde GR.

10. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel jammer, ik vond de oude Ghost Recon nou juist zo vet. En third person vind ik echt iets te veel op SOCCOM te gaan lijken. SOCCOM zal dan wel een wat sneller spel zijn, en net iets wat minder sluipen, maar het lijkt in principe wel wat op elkaar.
    Maar is aan de andere kant ook wel weer een voordeel, aangezien we geen SOCCOM hebben voor de Xbox, dus het zal mij benieuwen...

Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  11. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0

Van de officiele GR2 forums:

Dus je zal kunnen kiezen en ik ga het lekker bij First Person houden :)

12. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ah mooi, dat vond ik persoonlijk altijd ietwat lekkerder spelen. Ook omdat SOCCOM zeer irritante controls heeft...

13. mitchell

mitchell Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shit deze game ziet er uit als full spectrum warrior maar dan stuur jij zelf en schiet je zelf kk dope

14. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Tuurlijk beinvloed het de gameplay wel, het geeft toch meer functies dan alleen maar rennen en schieten?
    En tactisch gezien ook ...

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    aah dat is goed nieuws dat je kan switchen dus.
    Ik dacht ook dat ze naar volledig 3rd person zouden switchen. Maar gelukkig niet.
    Vind 1st person veel leuker voor een spel als dit.

16. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Nou laten we hopen dat het spel idd niet te veel gaat leunen op dat 3rd person perspectief. Ik heb sinds Brute Force echt een hekel gekregen aan 3rd person shooters. Het ziet er namelijk wel uit alsof er veel meer actie in zit dan de vorige delen, en minder plannen en sneaken. In die clip zie je dat dat ventje gewoon richting de vijand loopt die uit zn schuilplaats komt, en dan maar begint te knallen, ipv eerst verdekt opgesteld gaan zitten op een goeie plaats om die ventjes van een afstandje op een wat geraffineerdere wijze om te leggen. in de situaties die ze hier laten zien was je bij de originele GR al je hele team kwijt geweest...

Wat me wel opviel is dat die mannetjes meer wapens mee kunnen nemen, bijv. rpg, rifle, pistol en grenades. Ook zag ik dat je mannetjes kunt healen met een medic. Wat ook een stuk beter is (mits de controls hiervoor een beetje makkelijk zijn) dat je tweede team on the fly commandos kunt geven, dus zonder te switchen naar dat irritante landkaartje. Verder is de map wel ongelooflijk groot geworden. Die zit er iig wel erg uitdagend uit, met veel gebouwen en cover ik hoop dat dat meer in het spel zit. verder hoop ik (itt vele anderen) dat het geweer in de 1st person view uit het beeld blijft. Dit hindert imo het uitzicht te veel, net als in RB63 waar dat geweer het halve scherm beslaat.

17. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Zo'n grote feature is het ook weer niet.. In Ghost Recon gaf je bijv. squad B een order dan gaf de leader van die groep ook een handsignaal (heb het niet altijd gezien, zal aan de order liggen en aan dat ik er niet op heb zitten letten).

Orders geven kon je GR ook al, met of zonder handsignalen. Het voegt wel iets toe (orders geven that is, de handsignalen niet echt, leuk voor het oog), maar niet iets dat niet in GR zat.

Deel Deze Pagina