[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Post hier alle nieuwtjes die vandaag bekend worden gemaakt om 6 uur onze tijd, 18:00. Er is een live feed beschik baar op: www.nintendo.com

    Ik ga het zeker in de gaten houden.
     
  2. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook!!! Na het zien van de PS3 en de persconferentie van Microsoft ben ik nu wel erg benieuwd naar de Nieuwe Nintendo.

    Op verschillende Nintendo sites (en IGN) staat nu dit Design:

    [​IMG]
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, vraagje. Dat plaatje is gehost via gameqube.nl. Waar staat de newspost waar ik hem kan vinden? O-)
     
  4. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    So hey. Hebben ze de DVD ontdekt? :D Voor deze console heb ik dus totaal geen interesse dit keer. Waarom?
    Omdat mijn verwachtingen van Nintendo aardig geslonken zijn na de launch van de Gamecube. Ontwikkelaars laten Nintendo links liggen, evenals de consument.

    Maar goed, we zullen zien welk nieuws ze ons brengen deze E3.
     
  5. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    [News]: REVOLUTION REVEALED!! SCREEN INSIDE (59)

    boven het nieuws zelf onder die banner ;)

    Maar Die screen van hierboven is nog niet bevestigd he, dus het kan net zo goed nep zijn.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Maar even een copy/paste uit een andere thread:

    Nintendo Revolution
    Let op: dit is nog niet zeker en kan nep zijn!

    E3 2005: Revolution Details Emerge
    Two-to-three more times powerful than GameCube.
    by Matt Casamassina
    May 17, 2005 - New details regarding Nintendo's next-generation console, codenamed Revolution, have started to sprinkle onto the Internet. The machine, which will be revealed during Nintendo's pre-E3 2005 show on Tuesday morning in Los Angeles, will sport a slick, black design and a front blue light.


    Revolution will be "two-to-three times more powerful than GameCube," according to Nintendo, which also acknowledges that the next-generation race isn't solely about new technologies. By contrast, Microsoft's Xbox 360 console is 13-15 times more powerful than the first, according to the publisher. And Sony says it's PlayStation 3 is roughly 35 times more powerful than PlayStation 2.
    Nintendo also revealed that using Revolution's new Wi-Fi connection, gamers would be able to go online to a free gamer-matching service. Interestingly, in a move similar to Microsoft's Xbox Live Arcade service, Revolution users will be able to download classic and new Nintendo games over the Internet. Nintendo cited such examples as Donkey Kong and Super Mario Sunshine, which suggests that Revolutionaries could have access to games for all the publisher's previous consoles.


    De PS3 en Xbox 360 spreken me (qua games en prestaties) beiden aan. Dat het uiterlijk minder is moet ik maar voor lief nemen.
    Over de Revolution heb ik nog sterk mijn twijfels. Hoop dat ze een goed aanbod hebben qua games, ondanks ze niet zo krachtig zijn als van de andere 2 consoles, naast de stuk of tien mario games.
     
  7. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    andere plaatjes van de Revolution:

    De Revolution
    [plaatje]http://www.1up.com/media?id=1897381&type=lg[/plaatje]

    [plaatje]http://www.1up.com/media?id=1897375&type=lg[/plaatje]

    [plaatje]http://www.1up.com/media?id=1897379&type=lg[/plaatje]

    Het Logo:
    [plaatje]http://img154.echo.cx/img154/7751/revooo3bu.jpg[/plaatje]

    Ik vindt het een beetje lijken op een vergrootte cd-speler :eek:
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Beetje jammer van die hoek erin.
    Logo vind ik ook niet veel soeps, maar dat is niet alleen bij de Revolution zo.
     
  9. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind m wel strak om te zien, maar niet typisch nintendo(voor zover dat kan) maar ik heb zelf niet zo veel meer vertrouwen meer in nintendo als console maker(wel als software maker)
     
  10. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Is denk ik gewoon dikke BS:D
     
  12. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Big things to come in small package

    Nintendo, the world leader in video game innovation, stated loud and clear that they are not to be overlooked in the next generation home console race with the revelation of several unique features of the company's next console system, code name Revolution, to key media outlets. According to the early information, Revolution will combine powerful technology and gaming-focused features in Nintendo's smallest home game console yet.

    In its final form, Revolution will be about the thickness of three standard DVD cases and only slightly longer. The versatile Revolution will play either horizontally or vertically, allowing the user total flexibility in setting up a gaming session wherever they have a television.

    Thanks to Nintendo's hardware development partners IBM and ATI, the small system will be packed with power that will enable it to wow players with its graphics. Nintendo's legions of loyal fans will be happy to learn that Revolution will be backward compatible, playing both Nintendo GameCube 8cm disks along with its own 12cm optical disks in the same self-loading media drive.

    In the next generation, the addition of the Internet will be important to all consoles and particularly important to Nintendo. Revolution will be wireless Internet ready out of the box.

    There's much more to Revolution that will be revealed over the coming months, but the combination of its compact size, wireless Internet, backward compatibility, quick start-up time and quiet, low-power operation add up to the start of a great game system. Get ready for the Nintendo Revolution in 2006!

    bron: nintendo.com
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    De Revolution ga ik zeker niet kopen, niet omdat het ding me niet aanstaat maar omdat ik de games niet echt leuk vind.

    Een Nintendo console koop groten deel voor de Nintendo games en die spreken mij helemaal niet aan, niet dat ze slecht zijn maar het zijn gewoon niet mijn games ( heb alle Nintendo toppers wel bij een kameraad gespeelt) op Smash Brothers (_O_) na.

    Vooral omdat veel 3rd party ontwikkelaars de NGC links laten liggen verwacht ik dat het (in het begin) ook bij de Revolution gebeurd, dus ik koop liever de PS3 of de 360 :)
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoop voor mezelf dat dit een crap console wordt met alleen waardeloze troep.

    Voordat mensen met termen als 'fanboy' beginnen te smijten komt hier mijn argument en het is er maar 1: Als de revelution ook zo'n vette leap forward wordt, met uber games en graphics en weet ik het allemaal, dan moet ik (naast de 360 en de PS3 want die komen er in elk geval 8)) gewoon deze ook nog kopen! En (er vanuit gaande dat ik de loterij niet win ) dan wordt m'n bankrekening gek 8) :mad:

    Voor mensen die er wel in geinteresseerd in zijn hoop ik op een leuke console uiteraard O-).
     
  15. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Nintendo heeft slechte 3rd party support maar maken nog steeds een paar ontzettend goede spellen. Ze zijn ook steeds degene die het meest met vernieuwende gameplayelementen komen> donkey kong trommels, virtuaboy met die helm, duckhunt geweertjes, die lichtbazooka, gyroscopische controllers, en dan nu misschien ook nog stereoscopische beelden. Lijkt mij een ontzettend gave feature. Kijk, het wordt natuurlijk ook een self-fulfilling prophecy. Als iedereen steeds roept van nintendo is 3x niks tegenwoordig, dan koopt niemand het meer en dan gaan ze inderdaad op de fles. En dat zou vooral jammer zijn voor deze originele hardware elementen en een stukje gametraditie. Die mario spellen kunnen ook naar xbox of ps maar dan mist het toch zijn charme. Ik zou dus zeggen, wacht de games, de console en de prijs af en oordeel dan.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Zodra Nintendo weer met Zelda's en Mario's (tennis, smash bros, kart) komt aanzetten ben ik weer geïnterreseerd. Alleen ik zit maar te wachten op die "revolutie". Misschien dat het voor Nintendo een hele grote stap is (dvd, online) maar ik raak er niet echt onder de indruk van. Maar ja, we wachten af.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nog 1 uur. Aftellen is begonnen :)
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Niks aftellen het is al begonnen!!!!!!!!!

    Eerste feiten/roddels:

    Bron: http://www.gamespot.com/news/2005/05/17/news_6125078.html
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet hoe mensen erbij komen dat je de press conference van Nintendo gratis live kan kijken, want bij elke site moet je betalen.
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies :mad: Bij nintendo.com kan je hem pas zien als ie afgelopen is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina