Perfect Dark Zero Het lijkt mij wel handig om van de echte verwachte topgames op de E3 een aparte draad te maken. Om maar eens te beginnen met Perfect Dark. De top-top-toptitel op de N64 komt naar de xbox. Of mischien moet ik xbox 2 zeggen. Zal het beter worden dan Halo 2? Zullen er filmpjes komen? Zal er een supergrote verassing komen bijvoorbeeld een snelle release? We zullen het zien over een paar dagen.
Dat is moeilijk te vergelijken, de N64 is veel ouder dan de Xbox met Halo. Maar ik denk niet dat het de bedoeling is om hier over perfect dark op de n64 te gaan lullen. We hebben het hier alvast over de E3, dus wat zijn jullie verwachtingen?
Op zich toch wel vrij hoog hoor, er komen toch een hoop toptitels aan voor de xbox. Denk alleen dan nog maar aan Halo 2 (en perfect dark). Misschien is Halo 2 wel speelbaar en ik hoop dat we wat van Half Life 2 op de Xbox horen. Ik lees het wel in de PU en XBM.
Hier wacht ik echt op... Ik hoop dat deze is te spelen op de E3 en binnenkort op onze Xboxjes. Wachten heeft lang genoeg geduurd.
als hij speelbaar is zou het wel een verassing zijn, er is immers nog (bijna) niets over bekend. En als hij speelbaar is duurt het misschien ook niet meer zo lang voor dat hij uitkomt.
Perfect Dark op de N64 was zo goed, ik betwijfel of het die kwaliteit gaat halen. Ik hoop dat het gewoon 'realistisch' wordt ipv cell-shaded. Verder hoop ik ook dat het spel op de Xbox 1 uitkomt, want die nieuwe consoles komen me veel te snel. Maar ik kijk erg uit naar het spel, dat sowieso.
perfect dark op n64 nooit gespeeld maar iedereen is er zo enthousiast over dat ik toch ook wel zeer benieuwd ben naar perfect dark zero maarja we horen het wel ik vind HALO2 toch nog ff belangrijker
perfectdark was echt een vooruitgang voor de fps op de console helaas was de n64 controller ongeschikt voor dat gerne maar gelukkig heeft rare de xbox ontdekt. Ik verwacht er veel van, rare maakt gewoon de beste games Zij hebben gewoon nintendo gemaakt tot wat het nu is en ik weet zeker dat rare de komende jarer ook een belangrijke rol voor microsoft gaat spelen. Maar ik heb gehoort dat de game cell-shaded grafix gaat krijgen is dat alleen een gerucht of een feit?
Gerucht. Er is alleen nog maar artwork vrijgegeven, en nog geen echte screenshots. Misschien vandaar?
Goed, ik weet het nu niet meer. Perfect Dark is verbondne met de N64. hoe geod was die titel nu precies? Staat de eerste PD zijn mannetje tegenover Halo? Wel interessante materie namelijk.
Perfect Dark was èèn van de beste titels, die beschikbaar was voor de N64. Was echt een heel uitgebreid spel, met multiplayers levels, bots enz. Gewoon een topper Geruchten gingen dat Perfect Dark zero als launch titel voor de GC zou komen, maar dat bleef uit. Je weet wat er toen was gebeurd, hint microsoft . Het schijnt nu, dat het spel als launch titel wordt gebruikt voor de xbox2. Ik denk dat ze al een jaartje of 3 aan werken. Er waren laats veel geruchten, dat het spel niks zou zijn en dat Rare helemaal opnieuw is begonnen. Ik weet ook niet wat ik moet geloven, maar ik hoop dat ze er een goed spel van maken. Cel-shaded moet dit spel niet hebben, maar gewoon realistisch. Tja, mocht het spel dit jaar niet aankomen, dan wachten we tot volgend jaar Komen genoeg toppertjes uit. Halo2 HalfLife2 FarCry Doom3 Goldeneye: Rogue Agent Call of Duty Halo 3: the battle of the rat
Halo 3: the battle of the rat... moet ik het nou serieus nemen of niet.. ik denk het neit hoor daar neit van maarja..
Ik weet niet zeker of Perfect Dark Zero aanwezig zal zijn, maar als ik zie wat er van Conker : Live & Reloaded, of Kameo : Elements of Power is geworden maak ik me geen zorgen of Perfect Dark Zero een topper gaat worden !!
Perfect Dark op de xbox, ik verwacht er niet veel van. Bijna alle ontwikkelaars die aan goldeneye en pfd gewerkt hebben, zijn al lang geleden vertrokken.
Was niet serieus bedoeld WiresOUTLAW Perfect Dark op de xbox, ik verwacht er niet veel van. Bijna alle ontwikkelaars die aan goldeneye en pfd gewerkt hebben, zijn al lang geleden vertrokken. Nou, nou dat is een beetje overdreven. Er zijn een aantal ontwikkelaars weg, ook hoofd ontwikkelaars, maar ik heb vertrouwen in Rare en Microsoft.
Je moest eens weten hoeveel er bij Bungie zij vertrokken sinds Halo 1, en toch word Halo 2 DA SHIT !!!! Nee, jullie moeten gewoon vertrouwen hebben !!!