Dit is maar een gerucht he. En ze zijn financieel nog niet solide genoeg om succesvol door te kunnen breken volgens mij. Er staat wel dat ze uit de schulden zijn, maar een console succesvol launchen kost bakken met poen. Tenzij ze zich richten op een specifiek deel van de markt, van die vage japanse games of zo. Moet het nog maar eens zien. Zou wel mooi zijn als t wel zo is.
Als sega daadwerkelijk met een dreamcast opvolger komt heb ik hele hoge verwachtingen en koop ik die inplaats van de xbox 2. De dreamcast 1 vond ik een erg geslaagde console die jaren verder was dan de playstation en ongeveer even sterk was als de ps2 maar dan 3 jaar ervoor, de graifix die ik toen uit zoon dreamcast Zag waren ronduit verbluffend te noemen, helemaal voor die tijd. De enige reden waardoor de dreamcast onderuit ging was de slechte promotie van het ding en daardoor kon het niet opboksen tegen de veel slechtere playstation, jammer maar waar. Hopelijk gaat dit gebeuren, erg goed nieuws, ik denk dat sega opzich de kennis en de technologie en het geld wel heeft voor een nieuwe console die mee kan met de volgende generatie
jeb, maar dit is de eerste keer dat Sega een pre E3 conference houd ... ik denk ook dat het een broodje aap is ... maar ach ... blijven dromen
Ik geloof niet dat Sega een nieuwe console launcht, maar ik denk wel dat Sega een paar verassingen voor ons heeft.. Hopelijk pour Le Xbox!
Misschien diepe samenwerking met nintendo / sony / ms, dat lijkt me de enige manier dat ze het kunnen... Als het bij de DC zo mis ging zal het nu niet veel beter gaan...
Meer consoles = meer concurrentie = lage startprijs! Ik wil namelijk niet €500+ uitgeven aan een console maar ik wil ook niet eeuwen wachten totdat de prijs zakt. Sega moet wel erg veel laten zien als het een plekje wil hebben naast Ms en Sony ( en Nintendo?).
Och ja de E3 komt er weer aan. Microsoft koopt Nintendo. Sega word nieuwe console markt leider. De SNES word opnieuw uitgebracht
ik denk niet dat het een nieuwe console zal zijn van Sega. Het gaat op dit moment goed met sega, maar na het misslukken van de dreamcast ging het bar slecht met ze. ik denk niet dat ze nog zo'n financiele klap kunnen veroorloven. En ik denk dus ook niet dat ze het gaan risceren.
SEGA rulez. Als het echt een goeie console word. Koop ik hem denk ik wel. (als het gerucht waar is) (heb ook een DC en die bevalt me ook erg goed)
Er ging toch ook wat over sega en x-box. Zou wel vet zijn linken met de x-box etc. Maar we zien wel wat sega heeft...
ik zet ook in op een handheld en anders dat ze gaan samenwerken met sony of nintende. een eigen 'echte' console denk ik niet omdat ze daar veel te weinig geld voor hebben. ik wacht vol spanning af
Ik kan me denk ik alleen maar aansluiten bij de meeste reacties: Kleine kans dat het waar is dankzij geldgebrek [grrr ], maar je kunt altijd hopen