1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3] Vooroordelen/Oordelen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SoulFighter, 18 mei 2005.

  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben (zoals de meeste van jullie waarschijnlijk) druk opzoek naar info over de next-gen consoles. Ook heb ik de vele topics van xbox world door gelezen.

    Echter wat ik jammer vind en graag even kwijt wou (als de mods deze topic nutteloos vinden gooien ze em maar dicht); is dat er nogal snel geoordeeld word.

    Om te beginnen vind ik het jammer dat iedereen nintendo bij voorbaat belachelijk maakt (letterlijk) terwijl er nog amper iets bekend is over de revolution. Ik snap wel dat jullie daar je redenen voor hebben, maar toch denk ik dat nintendo wel iets heeft geleerd van zn fouten. Bijv. als je alle oude mario shit kunt d-loaden kunnen ze zich volledig concentreren op nieuwe games, ze hebben namelijk ook gezegd dat ze meer soorten gamers willen interesseren en een breder spellen assortiment willen (dus niet alleen kidsgames).

    Het tweede punt is dat iedereen schijnt dol te draaien van de specs en het killzone filmpje van de ps3. Het klinkt allemaal natuurlijk heel mooi. Maar ik vraag met toch af hoeveel voordeel die specs nou bieden ten opzichte van de 360. Ook is het killzone filmpje niet ingame en hoe mooi het ook is, het is misschien handiger om even af te wachten hoe het er nou 'echt' uitziet.

    Over de xbox heb ik niet zoveel te zeggen, behalve dat hij er op het eerste gezicht goed uitgebalanceerd uitziet, ik hoop wel dat microsoft ook met wat vernieuwende games komt en niet alleen sequels.

    Mijn conclusie is dus; jullie zijn al heel snel bezig met het veroordelen met de consoles, terwijl we enkel wat cijfertjes en een paar filmpjes hebben, onnodig te zeggen dat de eerste games voor een nieuwe console vaak niet de beste zijn. Niemand van jullie heeft daadwerkelijk een echte game gezien op de console, of er ook maar 1 in het echt gezien (uitzonderingen daargelaten), ik vind dat jullie nogal vroeg zijn met het in de hemel prijzen/afraken van deze drie consoles die naar mijn inziens geen van drieen onderschat mogen worden.

    Dit wou ik ff kwijt :D
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    waarom een nieuw topic?
     
  3. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat het niet thuis past in de andere topics?

    /Edit, als je offtopic reageert kunt je beter niet reageren, want dat is nutteloos vereist van mij ook weer een offtopic reactie...
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  4. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ben het helemaal met je eens. leuk filmpje inderdaad van killzone, maar........................het is een filmpje.
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ben jij de nieuwe admin hier? |:-
    als de mods het met je eens zijn zullen ze het topic wel dichtgooien, zolang dat niet gebeurd kun je het beste gewoon ontopic blijven.

    Toevoeging aan mn beginpost:
    hoe een console eruit ziet is natuurlijk wel leuk, maar al die eindeloze discussies over welke lelijk is en welke mooi, niet erg nuttig, of het nou een banaan of een modem is, het gaat om de techniek die erin zit.
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooroordelen: Ik denk dat de ps3 controller erg vervelend ie om mee te gamen door die banaanvorm.
     
  8. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, zulk soort opmerkingen ergeren me nou lichtelijk...
    eerst zien dan oordelen :p
     
  9. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zul je straks zien dat het een erg fijne controller is en veel fijner dan die van de xbox 360
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vooroordelen?? "Specs junks" noem ik de meeste hier dan ook, en daar irriteer ik me dan ook mateloos aan. Mensen die helemaal geil worden bij het zien van een "FILMPJE" die we jarenlang ook al zien kregen in intro's bij consoles die gepresenteerd werden doormiddel van reclame spots of op de gameshows. Dit is vooral met het tijdperk van de Saturn en de Ps1 gekomen. Voor filmpjes (ook wel intro's genoemd) die een heel verkeerd beeld geven, en nu is er weer hetzelfde geval met de all mighty next gen's. Mensen roepen maar wat "ingame, ow toch niet ingame, jammer man nu vind ik het niet meer LEUK om te doen want blijkbaar ben ik genaait omdat de crapix op eens niet zo mooi waren zoals in het filmpje". Gezanik over specs die niks tot weinig op dit moment nog zeggen. Ik snap best dat iemand bij het eerste afgaat op de crapix van een spel (tja ook ik vond dat Killzone filmpje erg mooi), maar toch had ik niet gelijk zoiets van " wow dit is echt TE mooi, nu koop ik maar een Ps3/Xbox360/Revo want die heeft veel meer kracht en door het zien van dat filmpje ben ik overtuigd van het feit dat de Ps3/Xbox360/Revo gewoon te mooi is en veel mooier als de Ps3/Xbox360/Revo/Mini Gameboy...lala lala la" Ik ben bijna in elke topic wel die specs tegen gekomen (en nog worden er specs gepost), terwijl een normaal "wel denkend" mens zich niet gelijk moet laten overtuigen (omkopen??!) door een "marketing campagne" waar de hele E3 op en om draait.

    *LoL maar ook *zucht oftewel een geslaagde marketing campagne blijbaar nu al...

    It's all about games and having fun...
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    En ik word op mijn beurt weer moe van al die mensen die lopen te zeiken over andere mensen die op hun beurt weer zeiken. 8)

    Laat iedereen toch lekker genieten van die filmpjes etc.. Ik vind dat filmpje van Motorstorm bijvoorbeeld ook geil. Alsof ik dan behoefte heb aan half XBW dat loopt te mekkeren dat het niet ingame is. Boeiend.

    Ik vind het vet. Ik post dat ik het vet vind. Dan hoef ik niet honderd keer te horen dat het NIET INGAME is/ dat ik te hard van stapel loop/ dat ik maar beter kan afwachten.

    Als we allemaal maar niet (enthousiast) gaan reageren kun je net zo goed geen E3 subforum houden.

    Zo :)

    //Edit op hieronder: _0/
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja jongen ga je gang maar hoor.... [​IMG]
     
  13. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0

    kijk dat jij nou roept : " dat filmpje van killzone vond ik echt vet joh.." is wat anders dan dat je zegt : " wow dat filmpje van killzone is echt vet joh. dit kan de xbox 360 echt nooit aan... "

    en dat is wat de meesten hierdoen.. en dat is zo zwaar nutteloos van daar dat veel lopen te " mekkeren" dat het GEEN ingame beelden zijn..
     
  14. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde met deze post geen zeikdiscussie uit te lokken.

    alleen ff aan te geven dat jullie iets te snel oordelen
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hm point taken. :)

    Ik negeer het geblaat van 'beide kanten' nu maar. Geen zin meer in :p
    Zie het over een jaar allemaal wel, want ik realiseer me opeens dat het nog zo lang gaat duren (PS3 dan). Dus ik ga me dan wel weer met de prestaties van de PS 3 bezig houden...
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    weer gezeik tot en met over onzin. Enkel de beginpost en zeer weinig post daaronder waren wat, de rest duidelijk niet. Zelf denk ik dat de E3 alleen mooi si als je zelf aan spelen toekomt en gewoon dat je bijv. de xbxo 360 oid zelf ziet, gewoon voor het uiterlijk. Op specs, filmpjes e.d. let ik zelf zo weinig mogelijk als het kan, want je wordt toch genaaid waar je bijstaat.
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij gaat deze thread over (voor)oordelen. Mag iedereen zijn of haar mening toch geven of niet? :{
     
  18. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    daar gaat het niet om.

    het gaat erom, jullie zien een filmpje en zeggen, heey dat ziet er supergoed uit dus ik koop een ps3. dat is jullie mening, maar die is wel bevooroordeeld
    ik probeer alleen uit te leggen dat jullie te snel conclusie trekken niet dat je mening verkeerd is.
    ik bedoel gewoon te zeggen, wacht eerst eens tot je de eerste ingame screenshots krijgt en volledige lijsten van wat er allemaal in ontwikkeling is voordat je gaat oordelen over de consoles. ipv al die discussies die op dit forum als paddestoelen uit de grond schieten en toch nergens over gaan.
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    Ik zeg dus absoluut niet "heey dat ziet er supergoed uit dus ik koop een ps3". :{ En ik trek ook niet te snel mijn conclusie.

    Ik wil zowel een PS3 als een 360. En mijn motivatie is het spelaanbod. Maar dat neemt niet weg dat ik het ff wil melden als ik een filmpje zie van een PS3 game die er imo super uitziet. Wereld van verschil.


    Ik wacht niks. Ik weet voor mezelf al wat ik wil;). Maar de discussie van de vorige pagina ging gewoon over het 'ingame of niet ingame' geblaat. DAT kwam me een beetje de neus uit. Maar zoals je 2 posts terug (wel mijn posts) kunt lezen ben ik er nu klaar mee. :)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  20. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je moet toch toegeven dat er veel mensen zijn die redeneren

    ow, de ps3 heeft op papier beter specs, laat ik die dan maar nemen

    of dat eeuwige gezeur dat al die gameconsoles lelijk zijn (inclusief de controllers)
     

Deel Deze Pagina