Hello, Weet er misschien iemand of er een mogelijkheid bestaat dat je via EEN site, maakt niet uit welke, info kan ontvangen van de E3? Ik bedoel dus na de dagen, of tijdens, E3 dat je dan een mailtje krijgt van die site met alle nieuws? Soort van een nieuwsbrief, maar dan lekker uitgebreidt. Als ik onduidelijk ben moeten jullie het even zeggen.
je bent onduidelijk maaruh check de andere E3 thread dan ... Is dat wat je zoekt? Dan niet mzzl Munch and Abe
PONKX ik vertrou erop dat jij elke E3 dag op Xboxworld checked! wij zullen klokjes rond werken om alle info op de site te krijgen beter dat jij wel even onze werk komt waarderen
Via de site van Teamxbox kan je tijdens de E3 veel info krijgen. Ze hebben namelijk een stand op de E3 met een T1 internet connectie zodat ze alle belangrijke dingen gelijk kunnen uploaden.
Ik houd het lekker hier, lekker nederlands, lekker te begrijpen. Ik vertrouw dat xbw.nl wel zijn best doet. Great, thnx.
Zouden ze niet beter een camera of pers mensen erheen moeten sturen? Want dan word je door de tv op de hoogte gehouden dat lijkt me beter en ik lees zeker nog op xbw.nl
ik vraag me af of ik de tijd heb om (al die nieuws-sites) XBW.nl te checken.... Zit namelijk met mijn examen...
Maar daar komt geen nieuws op te staan Wij zullen een gehele special hebben rondom de E3 met AL het nieuws rondom de Xbox dat er te vinden is.
Mijn vader is daar nu waar ik moet zijn Het is gewoon niet eerlijk Hij ziet al die geweldige dingen en ik niet.