[XOne] E73 Error

Discussie in 'Games' gestart door Some Random Weird Guy, 30 mrt 2012.

1. Some Random Weird Guy

Some Random Weird Guy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, toen ik vanochtend m'n xbox wou opstarten kreeg ik in ene een rood streepje op me xbox (rechtonderin) en op me scherm stond E73 error.

Dus ik bij de xbox support pagina kijken en daar vertelde ze me dat ik hem moest laten repareren en aangezien ik die xbox in 2008 heb gekregen kost dat me 70 piek.

Maar als ik de xbox zonder de av-kabel opstart krijg ik geen rood streepje pas als ik de av-kabel erin stop krijg ik dat rode streepje. Ik heb op internet lopen kijken en daar stond dat 1 streepje met E73 error betekent dat er iets mis is met de ethernet port? Ik had er wel een lan-kabel in zitten voor als ik met me laptop op xbox live wou komen maar die heb ik er al uit gehaald en nog heb ik het probleem.

Mijn vraag is dus wat die E73 error precies inhoud, of ik het zelf mss kan fixen en als dat niet kan of iemand een goed adresje in utrecht kent waar ik heb kan laten reparen.

Alvast bedankt.

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  3. Some Random Weird Guy

Some Random Weird Guy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik al gekeken en dit is het enige wat er stond.

E73: I/O Hardware Error - Couldn't calibrate HSIO Bus from edram: this error is likely caused by a problem with the Ethernet port or supporting control devices.

Daar heb ik weinig aan.

EDIT: Ik heb hem ff laten oververhitten en daarna deed die het weer. Dus deze topic kan gesloten worden.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2012
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Uitstel van executie waarschijnlijk.

Deel Deze Pagina