Het EA Access-abonnement geeft mensen vijf dagen eerder toegang tot verschillende EA-games. De eerste titels die hieronder vallen zijn Madden NFL 15, FIFA 15, NBA Live 15 en Dragon Age: Inquisition. Daarnaast kunnen ook oude EA-games gespeeld worden. Momenteel is het mogelijk om Peggle 2, FIFA 14, Madden NFL 25 en Battlefield 4 te spelen voor EA Access-gebruikers. Tot slot krijgen mensen korting op het aanschaffen van verschillende EA-titels. Het abonnement kost 3,99 euro per maand of 24,99 euro per jaar. (PS. Als iemand een betere startpost heeft be my guest en laat het maar ff weten, dan post ik die hier met volledige credit naar de maker.)
Is er eigenlijk iets over gezegd hoe vaak ze van plan zijn games toe te voegen? Bij GwG en PS+ weet je dat dat 1 keer per maand is. Hier ook? Of is het random...
Hoe kan ik nu al EA access krijgen? Ik zag in het Games with gold topic dat sommige van jullie het al geactiveerd hebben. Edit: Nevermind. De Nederlandse EA access is wel al beschikbaar. Je moet de EA access hub app downloaden.
Hoi! Ik ben even speciaal een account aangemaakt, ivm EA Acces. Het lukt mij niet om een abonnement af te sluiten, ook niet met mijn paypal! Moet ik mijn paypal account eerst koppelen aan mijn bankrekening? Of is dit niet nodig?
Ik heb één maand EA Access en ik kan dus Battlefield 4 gratis downloaden. Betekent dat ik dan dat één maand kan spelen? Of als EA beslist Fifa gratis aan te bieden word BF4 dan verwijderd? Of blijft Bf4 één maand speelbaar.
Alle games blijven erin staan. Ze worden niet vervangen. En je kan BF4 spelen zolang je betaald voor EA Access. Verleng je het niet na een maand dan stopt BF4 ook.
Dan denk ik dat ik Battlefield 4 ook maar ga ophalen. 4,99 per maand is wel te doen. Is het makkelijk met opzeggen?
Het stopt gewoon automatisch na een maand als je alleen voor dat betaald hebt. Tenzij je een Creditcard hebt gebruikt dan verlengd die gewoon iedere maand dus daar moet je op letten.
"EA Access members can already play some of the best EA games on Xbox One, and today that list gets even better. And ... weirder. Plants vs. Zombies Garden Warfare is now available in The Vault! Get ready to soil your plants. Whether you're blasting undead monsters in the wave-based Garden Ops mode or joining a team of shambling zombies fighting player-controlled plants in the suburban battlefields, PvZGW delivers the depth of a traditional online shooter blended with the refreshing humor of the Plants vs. Zombies series. EA Access members get full access to Plants vs. Zombies Garden Warfare, including Legends of the Lawn, which adds new character variants, the tasty new Taco Bandits game mode, and a bunch of new customizations and consumables. Sign up now to play all the great games available on The Vault and unlock free trial periods for upcoming titles. Get ready to play Plants vs Zombies Garden Warfare with EA Access! Have fun."
Zo dan...PVZ al joh? Het is dat ik die game al heb, maar door dat soort dingen wordt het 't wel steeds meer waard zeg.
Zijn er nog mogelijke volgende games van EA eigenlijk? Buiten Titanfall (dat er sowieso niet gaat bijvallen) weet ik niets meer...