Deze RTS komt waarschijnlijk naar de Xbox. Het gaat hier om het spel: Command&Conquer: Generals. Dit spel was alleen voor de pc bedoeld maar na een paar posts op het forum van Westwood en EA kwam ik er snel achter dat Generals waarschijnlijk naar de Xbox komt met Live! ondersteuning. Er is wel 1 grote tegenvaller ... dit spel is niet van Westwood. Het enigste punt waarom er Westwood bijstaat is vanwege de naam. Het spel word gemaakt door EA Games en geplubiceerd door EA. Daarom is dit spel zonder de GDI en NOD maar het word wel een RTS topper! Nu maar hopen dat ze daadwerkelijk ook een muis meeleveren Want na de discussie over UC met controller .. kan ik zo weer een discussie starten over RTS met een controller haha .. Met goeie multiplayer ondersteuning (hoop ik .. EA kan moeilijk doen .. zie Battlefield voor de Xbox) .. goed te doen!
WOW dat zou een HELE goede titel zijn voor de Xbox. Generals wordt gemaakt door het Red Alert 2 team en dat vond ík toch wel een goeie. De screenshots zijn veelbelovend en de previews overweldigend positief. Het zou een grote opsteker zijn voor de Xbox als hij komt!
EA ondersteunt geen Xbox Live, àls Generals naar de Xbox komt zal het dus niet mogelijk zijn om online te kunnen spelen.
Lijkt me nog steeds sterk verhaal want op het forum van EA werd verteld dat er daadwerkelijk ondersteunig kwam. EA is 1 v.d. grootste games leveranciers. Het is voor hun kinderspel om ook nog Live! ondersteuning toe te voegen. Het zou zelfs de moeite zijn om dat toe te voegen aangezien er veel EA spellen zijn die online een topper kunnen worden. BattleField 1942, Fifa, Need 4 Speed en andere racegames, Medal of Honour enz. Met hun nieuwe slogan van: "EA Games Challenge Everything" .. mogen ze ook wel de uitdaging voor Live! proberen
ff een aanvulling voor mensen die het willen weten het spel word ontwikkelt door een zijtak van ea namelijk ea pacific. Dit is trouwens een afsplitsing van westwood!!!!
EA wil hun spellen niet of de servers van xboxlive laten draaien maar op hun eigen servers maar dat mag niet van mickysoft dus dan maar geen live....
We gaan Bill Gates een hele boze brief sturen dan. Kvind maar gezeik dat EA niet Live! ondersteunt dan.
Ik weet wel dat er nagedacht werd over een Westwood RTS voor de Xbox, maar als het Generals zou zijn zou natuurlijk vet zijn. Mocht ie geen Live! ondersteuning hebben , dan maar Lannen. Is ook leuk
ja maar het speel toch irritant op een console zonder toetsenbord en muis en die lage resolutie of je moet een HDTV hebben