Heeft iemand boven genoemd spel al ergens gezien? De release datum was 28/3. Zo ja, wat was je eerste indruk en eventueel een vergelijk met de 2001 versie op Xbox.
Thnx, als iemand verder een reactie op het spel heeft, graag. Ik zit te twijfelen of ik moet wachten op GP 4 of gaan voor F1 2002. Misschien wel beide.
Kom GP4 ook voor de X-box uit? Wel cool dat er iig veel race-spellen op de X-Box komen... hoe meer hoe beter wat mij betreft.
Ja als in: "Ja inderdaad, GP4 komt ook voor de X-Box uit!" of Ja als in: "Ja zeker gaaf dat er veel race-spellen uitkomen en iid hoe meer hoe beter"
Hopelijk wordt GP4 wel beter dan 3 en dan niet alleen qua graphics. Misschien dat we nu eindelijk een keer een pace-car zien
Zeker en dat je dan ook zijn deur eruit kan rijden F1 roeleerd, ik hoop dat ze de snelheid goed kunnen overbrengen, dat liet bij de ps2 wel eens te wensen over . Ik geloof dat het bij een motor race game was niet zo heel erg oud op de ps2 waar de tranen je in de ogen vlogen. Als je 200 reed zag het er het zelfde kwa snelheid uit als dat je 30 reed]:- Niet erg realistisch dus
mmm... was gisteren bij de FRS in Den Bosch en daar hadden ze 'm nog niet. Heb gisteren RSC aangeschaft Van de release-games wil ik nu eigenlijk nog DOA3.
Heb je hem gemultiplayered? Dat zag er behoorlijk minder uit. Lijkt mij wel leuke game, pitstops missch. beetje verknetterd? Al die knoppies die je dan in moet drukken...goeie volgorde....goeie snelheid...... Kank beter niet teveel tuffies roken...
Het zag er wel een stukkie rotter uit zeg maar De screens die ik opgezocht had. En wat ik had gelezen was dat alleen in multiplay de framerate naar 20 terugzakte(af en toe), daar zal ik niet over zeiken als het verder een wereldspel is om te spelen.
Goh.. eerst was het GP3 gaat roelen! Nu spreken de mensen van gp3.gamers.nl van een 'uitvloeisel van GP2'. GP4 schijnt dan nu weer DE game worden.. mwah sorry maar ik betwijfel het nog maar