Hoi mensen van Xboxworld, EA wil graag weten hoe wij online gamen en op dit moment zeggen 40% van de 590 mensen dat dat Xbox Live moet zijn. Ik denk dat dat hoger moet kunnen dus stem ff mee op deze site en wie weet gaan de ogen van EA eindelijk eens een keer open dat wij ook met EA games online moeten kunnen.
done , ziet er goed uit Maarja duidelijk dat Xbox Live gewoon beter is. PGR2 al 50.000 mensen op live ofzo, dat moet ik nog zien met een ps2 game.. als je dan checked hoeveel mensen online zijn haha Op EA online zijn nu "2080 people online" 2080 spelers spelen dus maar fifa 2004, ssx 3, need for speed, madden etc etc bij elkaar online op dit moment lijkt me niet echt iets waar ea blij mee is...
Hordo:dat zijn al veel gamers dan,en ja EA moet ook op Xbox live.Ook al heb ik geen doosje meer,vind dat mensen recht hebben op gelijkwaardige versies van dezelfde game(buiten grafix dan).
Ik hep ook maar eens gestemd .... ik hoop dat EA ook op xbox komt .... Lekker FIFA 2056 tege elkaar doen
ondertussen al 49% Xbox Live ja dat zijn toch leuke cijfers voor de EA baas wat een geld is er aan ons te verdienen zeg
zo als penny arcade het al zei: EA heeft het gewoon niet begrepen. de link: penny arcade: straight talkin'
stat nu op 55 % voor xbox live en 10% voor ps2 VERSPREIDT HET WOORD ; ZEG HET VOORT : STEMMEN DAAR VOOR XBOX LIVE !!! haha was net te laat zag ik...met mijn cijfers ......maakt niet uit....
staat nu op 60% voor xbox live en 9% voor PS2 + het feit dat 10% xbox live wil gaan gebruiken en voor ps2 is dat 8% dat betekend dus: 70% voor xbox live en 17% voor PS2!! zegt genoeg dunkt mij!! edit: van de 944 mensen
Voor hun is dit natuurlijk een test of er nog geld uit te pompen is en als hieruit blijkt van wel, zal EA wel komen. De zakkenvullers...
Ik hoop iig dat ze op live gaan of ze dat nu om het geld doen of iets anders als ze maar op live komen vind ik het wel best, want er zijn gewoon veel games van ea die heel goed op live kunnen!hoop maar dat ze doen!!
Ook even gestemd, stand tot nu toe: PS2 Online: 9% Xbox Live: 62% Intend to use PS2 Online: 7% Intend to use Xbox Live: 10% Zegt toch genoeg, lijkt mij zo .