[XOne] EA Games problemen

Discussie in 'Games' gestart door House, 29 aug 2009.

1. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen, ik was gisteren een potje fifa 09 aan het doen en toen werd ik er in een keer uitgeflikkerd. nou dacht ik eerst dat mijn tegenstander had gedisconnect maar dat was niet het geval. ik kan nou nite meer online met FIFA (en alle andere EA games) en Halo 3.

Maar het ligt niet aan mijn NAT of wat dan ook want als ik de connection test doe zegt hij dat alles oke is...

weet iemand wat hier aan de hand is, een tijd terug had ik dit ook maar toen heb ik tijdne geen live gehad. en nou heb ik ongeveer 2 dagen met mijn niewe live gegamed en nou doet hij weer vaag..

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je een silver of een gold account? Krijg je een melding waarom je niet on-line kan?

3. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Een gold acount ;)

de meldig was: Je kunt de online functies van deze game alleen gebruiken als je bent aangemeld bij de EA servers en bij Xbox Live.

en bij Halo 3 zij hij: info couldn't be retrieved from Bunie servers.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan je andere games wel spelen .. krijg je de melding altijd?

5. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Dat een connectie test niet zegt dat je NAT strict is zegt niks. Ik heb ook altijd gezijk ermee, maar krijg nooit de melding dat mn NAT niet open is.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    klopt, klasse reactie man! je weet precies te vertellen waar k de heletijd niet opkon komen!

Zal wel aan je nat liggen lijkt me, gezeik altijd daarmee. Heb het ook soms dat ik uti een game wordt gekicked.

7. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Mja, het verschil tussen jouw en mijn opleiding laat zich op zo'n moment gelden.}:]

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    waar slaat dat op8) echt niveau weer ..

Maar je moet trouwens ,als je dit gedoe vaker krijgt, je router is proberen te resetten. Werkt ook vaak goed

9. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    andere games werken wel (GTA IV, Saints Row 2, Grid en meer)

ik krijg sinds gisteren de melding altijd bij alle EA Games en bij Halo 3

Router resetten, hoe werkt dat ookweer precies, gewoon de stekker eruit halen en dan er weer in ofzo?

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja, dat is ook een optie ;)
    Maar ik weet niet of je dan alles opnieuw kan instellen.

11. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Nou we hebben hier nog wel eens problemen (als de router de PC niet kan vinden ofzoiets dergelijks)

en dan halen we de stekker uit het stopcontact en stoppen hem er na een paar minuten weer in, werkt dit ook voor mijn probleem? want dan weet ik zeker dat ik niks opniew hoef in te stellen?

12. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag ff de stekker uit het stopcontact gehaald maar het heeft niks veranderd. kun je de router nog op een andere manier resetten zonder alles opnieuw in te hoeven stellen?

of heeft iemand andere tips?

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Een router kan je op 2 manieren een soft-rest gegeven.
    1. Stekker ff uit het stopcontact halen.
    2. Via het menu van de router ( Router opnieuw opstarten ).

Helaas verschillen de routers onderling behoorlijk.
    Bij veel merken heb je tegenwoordig een academische opleiding nodig om dat ding aan de praat te krijgen.
    Snap alleen niet waarom de fabrikanten het zo moeilijk moeten maken voor de consument.

15. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    nja de stekker uit het stopcotact heeft niks veranderd en op de andere manier ga ik niet proberen want ik weet niet hoe zown router werkt...

16. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het een mogelijk heid kunnen zijn dat er ergens poorten dicht staan? ik heb namelijk ook gehoord dat er problemen kunnen zijn met de poorten terwijl de xbox test het probleem niet ziet.

weet iemand hoe ik dat check? of eventueeel de goede poorten open kan zette?

Deel Deze Pagina