EA laat Xbox barsten ...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door rooicity, 14 mei 2003.

1. rooicity

rooicity Xbox Junkie

Leuk Bevonden:
    0
    From The Wall Street Journal:

http://online.wsj.com/article_email/0,,SB105269401178140600-H9jeoNmlaB2npynZYGHb6aBm4,00.html

The next great battleground for the $27 billion videogame industry is online games -- and there, Electronic Arts is about to throw its considerable weight behind Sony Corp. Tuesday, it plans to announce that when it takes the long-awaited step of putting its biggest blockbuster sports games online, they will be only in versions for Sony game machines.

The exclusive deal shuts out rival game-machine makers from access to the popular EA Sports line in its new online form. It's a particular rebuke to Microsoft, whose Xbox competes with Sony's PlayStation 2. In its drive for a dominant role in online games, Microsoft tried again and again during the past 18 months to persuade Electronic Arts to add its games to Microsoft's own online game service. But Electronic Arts executives decided Microsoft was demanding too much control over Electronic Arts' games and wasn't willing to pay the company for their use.

Zijn we mooi klaar mee ....

p.s. had dit ook al toegevoegd met NewsSubmit maar heb in het verleden al 4 x iets geprobeerd te submitten maar blijkbaar duurt het dan of 3 dagen voor het erop staat of het komt er niet op te staan.

dus dan maar zo ...

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Fuck EA, enige goede wat daar uitkomt is ... euh... shit, kan niets bedenken :p

3. rooicity

rooicity Xbox Junkie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had toch graag een Need 4 Speed Live gezien ...

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Need for speed hot pursuit 2 was 1 grote teleurstelling...

5. rooicity

rooicity Xbox Junkie

Leuk Bevonden:
    0
    vond ik van Sega GT ook, maar wil niet zeggen dat SEGA GT LIVE niet vet wordt ...

6. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Nou daar ben ik het niety mee eens, maar dat hoort niet in deze thread.
    Vind dat EA met name voor de Sportliefhebbers toch de betere games maakt.

7. rooicity

rooicity Xbox Junkie

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad laten we ff on-topic blijven ...

Geen Need 4 Speed, FIFA, enz enz voor Xbox Live dus

8. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is toch wel balen want EA brengt toch wel gave spellen uit.
    Maar aan de andere kant gaat het alleen om de Online sports-game reeks.Zij willen namelijk de servers zelf beheren en dit niet door Microsoft laten doen (Money),Correct me if im wrong.

9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nog 1 offtopic ding:
    Dat je sega GT offline niet leuk vind, maakt het nog geen droom online... Er zijn veel betere racegames die eraan komen...
    En EA maakt echt niet de beste sportspellen, vind aan hun NHL en voetbal reeks niets aan, en van andere van deze spellen kan ik wel genieten... Alleen had battlefield was wel een hoogstandje van EA :) Maarja, die kwam nog van Dice...

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Alleen voetbal hoor en daar is PES2 nog beter in. Dat word dus Sega series kopen en hopen dat er een goed online voetbal spel komt. Voor de rest boeit me dit nieuws niet want ik speel toch nooit iets van EA behalve Fifa.

11. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Denk niet dat er spellen zijn die kunnen tippen aan de realiteit van de sportgames van EA.

En noem mij maar es betere race games dan sega gt??

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Project gotham Racing: weet niet of je zelf autorijd maar die auto´s in PGR zijn focking realistisch. Heb het genot gehad om in een paar van die wagens te rijden maar ze reageren allemaal als de echte wagens.

Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  13. dave

dave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meer zelfs EA wou de servers na release nieuw versie uitzetten & dus gamers verplichten elke jaar nieuwe game te kopen, MS wou dit natuurlijk niet.

14. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    @Wixx: Ja ik rij zelf ook auto maar PGR vond ik dus echt geen reet aan, zo irritant om telkens die Kudos te halen enzo, vind ik nou niet echtr realistisch?

15. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    gran turismo 3, en 4 komt er ook aan

16. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de ps2 :mad:

17. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Nou is microsoft al met zijn eigen sports label gekomen (XSN?)
    Hopen dat daar ook een soccer game bij zit.

18. Dus dan komt er geen 007 James Bond meer? Fuck dat vond ik altijd wel leuk.

-|>341# /\/\341

19. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen toch niet dat ze geen spellen meer maken voor de xbox alleen dat ze het live network niet opgaan met hun online spellen.

Toch jammer, had Battlefield 1942 graag live gezien

20. rooicity

rooicity Xbox Junkie

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ..

Waarschijnlijk zullen spellen als FIFA, James Bond, NFSP, enz enz nog wel uitkomen alleen Xbox Live mogelijkheden zullen nooit ondersteund worden.

Ik vind het jammer ...

Deel Deze Pagina