EA Sports bio

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Forest, 28 sep 2003.

1. The Forest

The Forest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, als het hier al langs is geweest(ben niet zo een grote sportfreak) maar ik stuitee zojuist op het volgende:EA Sports bio. tKomt er dus op neer dat je delen van het spel pas zult kunnen unlocken als je de hele collectie koopt. Das toch pure Bullsh*t. Moet je als Europeaan dan NFL kopen om een paar extra's bij FIFA te unlocken (of moet je als Amerikaan dan FIFA kopen) Wie is er nu in zo een systeem geintreseerd (buiten de aandeelhouders van EA). Nu maar hopen dat het geen rage wordt. 4 slechte games kopen(of huren, maar das ook niet gratis) om alles in 2 goede games te unlocken. |:-

2. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat zo is, dan naait EA Sports je echt heel erg. Ik hoop niet dat het zo is.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb toch al een hekel aan EA de laatste tijd, geen live support, console games worden (...) (denk maar aan f1), sims wordt uitgemolken. Maar dit gaat gewoon te ver. Als dat echt zo is zou ik het liefst ea willen (...) want die (...)acties van EA kunnen te ver gaan.

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De reacties hier bewijzen maar weer dat men niet eens de moeite neemt om het artikel zelf eens te lezen of het dan wel te begrijpen.

Er wordt helemaal niemand genaaid. De unlockable gedeeltes zijn gewoon kleine extra's in een game. Kortom je mist dus helemaal niets van belang als je bijv. alleen maar Fifa 2004 zou kopen. Alleen wanneer je dan ook nog bijv. Madden NFL 2004 zou kopen dan zou je eventueel dus een paar extra's krijgen in Fifa 2004. Deze zijn echter niet van belang voor de rest van de game en je kunt dus ook gewoon zonder.

Niemand wordt dus gedwongen om ook nog andere games te kopen. Het zijn gewoon kleine extraatjes meer niet.

Hysterisch gedoe ook altijd rond EA van sommige mensen. :{

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Als het goed is moet het wel van dezelfde sport zijn toch???
    Bijvoorbeeld als je de voetbal manager van EA (ben naam kwijt) en fifa hebt kun je met je management team in fifa spelen en omgekeerd.

Das dus geen naaierij das een mooi stukje extra functionaliteit.

Greetingzzz,
    Rox

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nee dat hoeft niet. Ze geven zelf het volgende voorbeeld.

Als je Madden NFL 2004 koopt en je bent heel goed dan krijg je bijv. voor Fifa 2004 een aantal extraatjes. En hoe beter je bent hoe beter de extraatjes. Dit gaat allemaal via de memorycard en harde schijf (alhoewel de harde schijf van de Xbox niet wordt genoemd) en geld voor alle EA sport games die onder het Bio Label vallen.

Nogmaals mensen, dit zijn gewoon extraatjes die je krijgt en niet noodzakelijk om bijv. een van de games zelf uit te spelen ofzo.

Niemand wordt dus gedwongen om games te kopen die hij niet wil.

Laatst bewerkt: 28 sep 2003
  7. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat valt er dan precies onder die extraatjes ??
    Filmpjes , making of , demo's ??

8. jvdl

jvdl JvdL1982

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de volgende ea sports games die bio ondersteunen
    namelijk madden 2004 en Ncaa football 2004 en de extra daar zijn soorten verzamelkaarten die je krijgt als je goed speelt in een spel en daar krijg je dan bij het nieuwe spel als je level naar level omhoog gaat nieuwe verzamelkaarten(soorten cheats zodat bepaalde spelers beter spellen of cheats bijv. de bal verder gooien/schieten etc) ik denk dat je zukke dingen ook kan verwachten bij fifa 2004 alleen dan heeft het betrekking tot het voetballen.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Maar er zijn mensen die die extra's gewoon willen. Het zin in de game en ze willen dan geen andere game erbij kopen om iets te unlocken. Ik vind het maar triest, tuurlijk heb je zonder die extra's een leuke game (als je er van houdt) maar als je die extra's ook wilt moet je wel andere game kopen. Ik vind dat ze die extra's gewoon moeten unlocken als je verder komt in de game, zoals bij motogp bijv. goed is uitgevoerd.

Deel Deze Pagina