EA Sports NHL 2002

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerhaubitze, 19 mei 2002.

1. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand dit spel, zo ja = er wat aan?

Ik heb zelf 2001 op de PS2 = het dan de moeite om de Xbox versie te kopen???

2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een erg leuk spel !
    Maar een nadeel, het spel loopt heel vaak vast. Heb het bij elkaar denk ik 2 uur gespeeld in sessies van steeds een kwartier. En in die 2 uur is hij al drie keer vastgelopen. Beeld staat stil en het geluid raakt in een loop. Durf de game bijna niet meer te spelen uit angst dattie weer vastloopt. Met andere games heb ik hier geen last van. Maar dit is dus bij mij zo, hoeft niet bij iedereen te zijn, het spel zelf is erg leuk.
    Heb trouwens wel gisteren een meel gestuurd naar MS waarom dit spel zowieso steeds vast kan lopen op de xbox. Hoop binnenkort antwoord te krijgen (of het het spel is of de xbox).

3. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    een vriend van me heeft hem, en ik leen hem nu van hem, en ik vinnem rulen. tis een goed spel, goede gfx, alleen issie wel makkelijk in easy (tuurlijk issie dan makkelijk maar jah, ik wil ook wel eens winnen met grote cijfers --> 10-0 12-3 9-4 etc. 3 x verloren 2-1 7-6 en 4-1)
    tis trouwens wel de eerste EA NHL game die ik heb, beter gezegd, de eerste NHL game die ik ooit heb gehad.

4. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij loopt ie juist niet vast, en ik speel ook wel vaak, veel en lang :D

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen last van vastlopers ik denk dat dat aan jouw cd ligt Broes, verder is het een heel goed spel en absoluut de moeite waard om hem te kopen ook al heb je Nhl 2001 op de ps2 al, maar wellicht is Nhl hitz nog leuker maar dat weet ik niet zeker aangezien ik die pas eind volgende week ga kopen.

6. SjorsBoomschors

SjorsBoomschors Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil tussen de ps2 en de xbox versie?:confused:

(tuurlijk is de xbox mooier) maar nog extra dingen erbij :confused:

7. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem morgen zowieso omruilen voor een nieuw exemplaar, misschien dattie het dan wel goed doet.

8. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    dope

Ik vind NHL 2002 zelf heel dope. Maar 't is een ander type spel dan NHL Hitz. Hitz is meer een arcade-spel en ook heel leuk, maar NHL 2002 is meer een "simulatie" van ijshockey. Wat serieuzer aangelegd zeg maar. Maar ik vind het zelf heel leuk. Moet wel nog heel wat beter worden, maar ja, komt wel met de tijd.

Verder heb ik er vrijwel geen problemen mee, behalve dan bij face-offs. Als een andere speler bij de face-off de plek van de vent in de middencirkel inneemt, dan staat het spel eventjes stil (paar seconden). Daarna gaat het spel gewoon weer verder...

Maar vastlopers heb ik nog nooit gehad. Echt nog nooit...

9. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb een nieuwe gehaald vandaag.
    Komende dagen testen of dit exemplaar wel goed doet. Ik post wel ff of die wel goed is.

10. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb het spel ook en als je van ijshockey houdt dan moet je dit spel gewoon hebben. ik heb trouwens geen last van vastlopers met dit spel.

11. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor,,,,... deze loop ook WEER vast ! =(
    Binnenkort ff MS helpdesk bellen

Edit: Heb MS gebeld. XBOX wordt verstuurd naar Technische Dienst ergens in Germanie :'-(

Laatst bewerkt: 21 mei 2002
  12. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    da's ech zwaar balen zeg!!!:r

Deel Deze Pagina