Hey welkom op XBW
we hebben hieronder een heel topic over headsets, de X41 is er ook uitvoerig besproken:b:
Er zijn twee reviews van members hier, een op de eerste pagina van de thread en later een van mij hier.
Gebruik hem nu zo'n twee weken en het enigste wat me tegenvalt is het af en toe kraken van de voice chat, verder een geweldig apparaat. Met goede batterijen(en lader) gaat ie lang genoeg mee.
Had hem eerst enkel gekocht voor FPS spellen en om ongestoord te kunnen gamen als m'n omgeving weer's druk is maar ik draag hem nu in princiepe altijd als ik alleen voor de xbox zit, gewoon omdat het geluid veel intenser klinkt. Dit is niet echt een eigenschap van de X41, de Astros en laatste Trittons klinken ook geweldig, enkel zit je daar met een draad.
Let wel op dat je hem toch wel redelijk moet opstellen willen je compleet zonder kraken spelen, WiFi stoort het signaal wel degelijk. Als je je draadloze router binnen een paar meter van je xbox hebt staan of je xbox via WiFi aangesloten heb je grote kans dat je storing zult horen.
EDIT: Geninjaad door Daniël, was te druk met m'n kaassoufflés
Laatst bewerkt: 27 mei 2010