Platforms: Xbox 360, PS3, PC Uitgever: - Developer: Recoil Games Genre: Eerste Persoons Shooter Release datum: 4e kwartaal 2009 XBW Homepage: XBW: Earth No More Info: Datum: 18 Juni 2007 Datum: ? Screens: Artwork: Filmpjes: -
Is wel een trend aan het worden. Om een beetje I am a Legend na te doen. Maar het kan leuk worden als het goed wordt uitgewerkt.
Omdat het er aardig uitziet maar uiteindelijk toch niks word? Want dat gevoel heb ik er een beetje bij.
Zelfs dat kan je eigenlijk niet zeggen aangezien er alleen maar een paar artworks van bestaan. Maar zie jij er ook al niks in? Waarom dan dit topic geopend? Ik had op zijn minst verwacht dat jij me zou kunnen vertellen waarom het wél vet wordt.
Ik vind die artworks en het verhaal best vet. Dat spreekt me wel aan. Alleen het moet niet half gedaan worden. Het moet helemaal perfect zijn anders valt het waarschijnlijk tegen. Maar eigenlijk meteen toen ik dit topic zag dacht ik 'WTF niet door Dulle?!' Maar er was toch ook zo'n andere game dat er rampen waren gebeurt in zo'n stad en dat er een aantal survivors waren en water was schaars. Hoe heette die dan ook alweer?
Singleplayer meets multiplayer klinkt echt tof, ik had nog nooit van de crossing gehoord maar het idee spreekt me echt aan.
Oeh ik zie er juist wel wat in!!! jeej! \o/ Ben zelf alleen erg benieuwd hoe dat gaat uit pakken met de 5 verschillende personages...