1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Skate was al zwaar goed, maar uit die trailer kan ik alleen maar oordelen dat deze nog beter wordt! Skate was echt fantastisch, en dan ook nog met een gewelidige soundtrack erin. Als je me een nummer vraagt die in Skate 2 moet dan is het wel 'Lupe Fiasco - Kick, Push'

    Kan niet wachten! :cool:
     
  3. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb mezelf ook erg goed vermaakt met skate. Op gegeven moment werd het alleen een beetje veel van hetzelfde als je overal al was geweest. Het feit dat je nu zelf de omgeving aan kan passen zal de speelduur wel flink verlengen.
    Heb toen ook nog veel tijd in de skateflickit site gestoken. Jammer dat daar alleen in een keer de stekker uit werd getrokken. Zou voor skate 2 nog wel een keer zoiets willen doen.
    Al met al lijkt het erop dat deze game weer fantastisch word. Ga straks skate 1 maar weer eens uit de kast trekken.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha ik had laatst nog eens op skateflickit gekeken maar er is idd geen reet te doen :D Wel een mooie site though.

    En ik heb skate gisteren nog gedaan. Het is toch over het algemeen wel het meest door mij gespeelde spel. Op een of andere manier kán Skate mij gewoon niet vervelen. Net als Skate 2 (hoop ik, maar dat zal geen probleem zijn, gezien de extra mogelijkheden).
     
  5. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de enige game die ik ooit in mn leven op de release gekocht heb :). Ik wil ook niet weten hoeveel uren ik in die demo heb zitten :D
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat is wel grappig. De meest door mij gespeelde game heb ik heel lang op gewacht maar niet op de release gekocht. Ik dacht toen dat Halo 3 vetter was, en die had ik 3 dagen voordat skate uitkwam oid, dus toen heb ik even gewacht (een paar weken, want toen was ik halo al zat :D).
     
  7. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat heb ik nou ook. Ik denk dat er in heel San Vanelona geen bankje , tafeltje of rail te vinden die ik nog niet gegrind heb, of jump die ik gegapt heb, en nog heb ik steeds te neiging om ff een stukkie te skaten. (ik kan het in het echt absoluut niet, dus virtueel is voor mij de enigste oplossing).
    Is er eigenlijk al een release datum bekent?
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zag dat je ook kan grabben tijdens het grinden en van je board af springen en er dan weer op komen tijdens het rijden. En je voet van je board af halen in de lucht (bepaalde grabs zullen dat wel zijn ofzo) en je voet weer neerzetten en dan afzetten en weer op je board terecht komen.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou hij komt niet morgen uit :+ En ook niet volgende zomer pas. Maar ergens tussen in. En hij verklapte dat er een demo komt. Wel vet.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  11. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook fijn : de framerate die in deel 2 van een ''nette'' 30 fps naar een ''vette'' 60 fps gaat
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik geloof wel dat dat fijn is, maar waar merk je dat aan dan?
     
  13. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat de spel ervaring nog soepeler verloopt, en dat je nog meer nauwkeurige controle hebt over alles. Ik merk bijvoorbeeld een wereld van verschil als ik spellen zoals Burnout en Grid speel (beide 60 fps), zeker ná het spelen van bijvoorbeeld GTA 4 en PGR 4 (beide 30 fps).
    Tijdens de interview (de link naar Gametrailers enkele posts hiervoor)werd dit verteld. En bij die developer walktrough viel mij ook tijdens het spelen op dat de camera iets hoger boven de grond hangt als bij het eerste deel. Toch ook een kleine improvement
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vond net nog wat info over skate 2 die hier niet gepost staat. De info komt van scans uit het magazine EGM.

    Als ze dit allemaal waarmaken zal de tony hawk serie het echt kunnen vergeten. Kan niet wachten om skate 2 te spelen.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    er is ook al aangekondigd dat er volgend jaar geen tony hawk spel uit zal komen.
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Bij de eerste Skate zijn daar de gebieden allemaal al open?
    Maar ik ben Tony Hawk nu ook wel bue en ik ben erg benieuwd wat deze gaat worden,je kunt dus filmpjes opslaan zonder een camera tevoren aan te zetten?
    Of hoe werkt het.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Zolang de laadtijden maar wat minder zijn, want er waren toch nog heel veel laadtijden in Skate.
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Nu je het zegt kan ik me ook zoiets herinneren. Het punt is dat als ze die punten waar kunnen maken skate 2 heel moeilijk van de eerste plaats kan worden gestoten door een andere skateboard game.

    Bij de eerste Skate kon je meteen vanaf het begin de hele stad in komen. Er waren wel een aantal plaatsten dicht zoals een bepaald skatepark, de x-games en de mega compound. Deze unlockte je door gewoon de verhaallijn uit te spelen wat niet erg lang duurde.

    Skate 2 hands-on preview van ign!
    Het enige wat ik misschien minder leuk vind is dat hippieflips nu door middel van een knoppen combinatie te doen zijn. In het eerste deel draaide het namelijk om perfecte timing en skill. Aan de andere kant kan je het nu wel op elke plek doen en niet alleen op een klein aantal plaatsten waar de rails een bepaalde hoogte hadden. Ik moet nog maar even zien hoe dat dus uitpakt.

    En ook nog een video interview van ign met de developer. Zitten een aantal nieuwe ingame beelden in die ik nog niet had gezien. De camerastand ziet er erg goed uit en ook het verplaatsten van objecten ziet er mooi uit. Ook cool om een vrouwelijke skater te zien in het spel. Al met al de moeite waard om te bekijken.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  19. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    die nieuwe trailer is echt vet! Dat je terwijl je bord onder een obstakel door rijd, over het obstakel heen kan springen is nog nooit gedaan... En hoort toch wel bij het skaten.... Super!
     
  20. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    2 dingen.

    1. zo bijzonder vind ik deze punten niet voor een vervolg. Belangrijker is hoe ze het uitvoeren.

    2. Of ze de tony hawk serie doen laten vergeten hangt van veel meer af dan alleen het spel zelf. Tony hawk heeft bij veel nog steeds de naam voor en Skate is bij het grote publiek veel minder bekend.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina