wij als eC willen ook een clan beginnen in Forza Motorsport 2 maar wij zoeken members aangezien we zelf niet racen. Denk je dat je er wat van kunt en eC I Crysis ownt ? laat dan hier je gamertag achter en dan zullen er tryouts komen. we willen op korte termijn zo snel mogelijk een team bouwen zodat daar ook opgeclanmatchd kan worden. zlatan heeft gesproken \o/\o/
Zlatan kon dit niet gwoon in ons eige topic? Beetje dubbel dit ? Wel mooi werkwoord: ik opgeclanmatchd hij opgeclanmatchd xD
Ok thnx man Ik had begrepen dat er al een paar mensen hadden gereageerd. Zlatan weet jij wanneer crysis die try-outs doet? Dan kunnen we dat er even bij zetten.
Ik wilde een try out Ben echt de bom met racespellen, Gears is toch verneukt door die update. Laat even weten wanneer ik hem krijg!
geen idee benc moet je maar ff overleggen kun je me ff laten weten in een bericht wie er allemaal aanmelden
lol heel GoW ligt op zn kop door die update als niet-gow-speler is het wel leuk dat iedereen ineens nieuwe tactieken moet gaan bedenken, maar het niet niet slim dat het net voor de WCG gebeurt