Ik heb een heel raar probleem. Als ik muziek luister op mijn computer dan word al het geluid ge-echo`t. Ook als ik een spelletje speel word het geluid ge-echo`t. Ik heb media player al opnieuw geinstaleerd, maar het blijkft. Weet iemand hoe ik dit weer goed krijg.
start==>configuratiescherm==>advance sound manager==> sound effect==> environment==>zet hem op none hoop dat dit helpt
Laat me raden. Je hebt zeker een nForce moederbord. Heb ik ook hoor, verder nix mis mee. Maar als je wat in die soundstorm kloot kun je van dat soort effecten kiezen. Kijk maar eens wat voor omgeving je hebt. Hoop dat je er wat aan hebt.
ja het zit hem in die omgeving, misschie staat dat bij niet bij advance sound manager maar bij een ander programma suc6
Misschien heb je iets aan deze thread : http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=42566 Stuk naar beneden staat een oplossing, misschien werkt ie bij jou ook.
Bij mij staat soundstorm hier: Start->Alle Programma's->NVIDIA Corporation->Soundstorm->Soundstorm (ik heb windows XP) Ook staat er een icoontje naast de klok. Dat is het logo van nvidia met een boxje. Als je daar op klikt, kom je er ook.
Heb je dit ook niet? start==>configuratiescherm==>geluidseffectbeheerder ==> geluidseffect==>omgeving==>zet hem op 'geen'
Je hebt EAX(3d geluid) aanstaan. Bij mij kan je het veranderen door rechtsonderin naast je klok op het luidsprekertje te dubbelklikken en dan bij 3d Depth dempen aan te vinken.