Etcs 2003 Weet iemand of de ECTS ook voor particulieren is? oftewel, kan ik er ook naar toe gaan, als game-fan? alvast bedankt
Voor jaar was dat ook voor de gewone mens dus het zal dan ook wel dit jaar zijn. Maar ik dacht dat je wel 18 moest zijn om er binnen te mogen.
Ja maar toen hadden ze toch van die kaaryjes met: Under 18 guest" ofzo. Ik denk dat het niet makkelijk is om binnen te komen
Was dat niet op de E3? Anyway, je moet eens de officiele site er van zoeken dan een email sturen met jou vraag naar een van de organisators. Zo heb ik het 2 jaar geleden gedaan.
Nee, ik was (en ben) nog geen 18 en toen was het nog niet toegangkelijk voor het gewone volk. Maar toen in de specials over de ECTS van dat jaar had ik dan gelezen dat ie op niets trok dus eigenlijk geen spijt. Zou véél liever eens naar de E3 gaan.
de tokyo gameshow is d8 ik wel toegangkelijk voor het publiek , dus ff sparen voor een reisje naar japan en ge kunt er naar toe
Eletric Computer en dan nog wat denk ik... Ik weet 't niet zeker. En om op huub te reageren: Maar de Jappanners zijn niet zo goed in Engels!
Ik ben er 19, dus in principe is dat geen probleem, nu is mijn vraag, weet iemand of het voor particulieren is, of alleen voor journalisten en bedrijven?????