OMG! ja deze thread zit hier goed. Ik kwam zonet op Gametrailers.com en wat zie ik daar: Ed, Edd n Eddy: The Mis-Edventures. Kdacht och god! toch niet deze halve gare gasten na een game console. En zo tezien komen ze na de PS2! (Misschien wel voor alle console's) OMG in het filmpje van GamePlay hoor je ED vet vaak ''Whahaha'' roepen. En wat loopt die ED door die game heen geweldig! Vrouwtjes/Jongens dit word een MUST HAVE!
Whahaha vet! . Drie Edjes in een game, hoe kom je erop! /EDIT; Wat? Is dat van een tekenfilmpje? Hoe idioot moet die dan wel niet zijn :{
Het is gebaseerd op de tekenfilm van de drie, deze was vele jaren geleden op Cartoon Network te zien.
Zie hier 7 screens van deze onwede game Makers: Developer: A2M Publisher: Midway Waar is Midway aan begonnen
Hihi ! volgens mij kunnen ze hier op de DS best een lollige game van maken met allemaal minigames oid
Ik denk niet dat dit een gaaf spel gaat worden.. Teneerste: Is er uberhaupt een gaaf cartoonnetwork spel? Ten tweede staat Midway erom bekend nogal wat poepspellen uit te brengen..
Omdat deze game de nieuwe Hype word . Ach soms komen der zulke lijpe spellen uit, die moeten gewoon ff gepromoot worden
ohh ik snappem we doen melig ik doe meeeeejjjjjjjj VERGEET DOA, VERGEET NINJA GAIDEN VERGEET MASTER CHIEF, VERGEET HAYABUSA! De échte helden zijn hier: Ed Edd 'n Eddy!!!! in de übergame: The mis-Adventures (let op de praccchtttiigeee titel van deze game, die suggereerd dat dit echt een spannende game is die je NIET MOET MISSEN, dat is ook zo!!)