[XOne] Edge of Twilight

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 30 mei 2009.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij was hier nog geen topic over gemaakt, de titel zelf vind ik al tof en na het zien van een trailer besloot ik toch maar om een topic aan te maken voor dit spel..

[gb]Edge of Twilight[/gb]
    Ontwikkelaar: Fuzzyeyes Studios
    Uitgever: SouthPeak Interactive
    Genre: Actie Role-playing
    Platform(s): Xbox 360, Playstation 3, PC
    Spelers: -
    Opties: -
    Releasedatum: 2e kwartaal 2009
    Officiële Website: -
    XBW Gamepage: klik

[gb]Informatie=(/gb]
    In Edge of Twilight bestuur je Lex, een premiejager die vast komt te zitten tussen het geweld van twee compleet tegenovergestelde beschavingen. De wereld waar het verhaal zich afspeelt, Hellayem, is verscheurd in twee aparte rijken van dag en nacht. Lex moet door deze twee parallelle werelden reizen, zijn mystieke krachten en behendigheid gebruikend terwijl hij de duistere geheimen en mysteries die deze gespleten wereld heeft ontrafelt.

[gb]Nieuws items: [/gb]

[gb]Screenshots=(/gb]

[gb]Filmpjes=(/gb]
    [gt]42623[/gt]
    [gt]42094[/gt]
    [gt]41526[/gt]
    [gt]41284[/gt]​

[gb]Extra: [/gb]
    Edge of Twilight heeft lange tijd zonder uitgever gezeten en ontwikkelaar Fuzzyeyes Studio kon daardoor niet aangeven wanneer de game uit zal komen. Nu weten we dus dat Edge of Twilight volgend jaar zal verschijnen op de PC, PlayStation 3 en Xbox 360. ​

Beetje nog onduidelijke screens en informatie, maar ik hoop dat we meer te zien krijgen op de E3.

Laatst bewerkt: 30 mei 2009
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Wauw, ik heb die nog aangemaakt :eek:. Ken de titel niet meer eens :+. De startpost van dit topic voldoet aan de nieuwe lay-out en die andere is al wat ouder dus blijft deze open :).

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, bedankt. Ik had nog gezocht naar een topic, maar ik kon niets vinden. Dulle vindt bijna alles. <3

6. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. Grafisch niet super zie ik al, maar kan toch wel interessant worden. Ik wacht denk ik nog effe de reviews af. :D

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    This is more like it:
    [gt]51344[/gt]

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja fucking nice trailer gek, gisteravond nog even gezien. Op het eind zie je echte gameplay en damn, dat ziet er heel goed uit.Het lijkt ook wat op God of war qua camera view, althans in die screens wel. Ben erg benieuwd naar deze.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Screenshots

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat ziet er mooi uit. :)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mooi? :?

ik zie kartels, gare textures en lelijk afgewerkt poppetjes. Check dat mannetje linksonder op screen 1 eens.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat zal wel aan de screenshots liggen, maar ik bedoelde eigenlijk ook meer de omgeving, het stijltje. Dat ziet er wel mooi uit.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zette ik em gisteren nog zo mooi in het lijstje van games voor 2010, krijg je dit. :+

Rumor: Say Goodnight To Edge of Twilight

[​IMG]Steampunk fantasy RPG Edge of Twilight may never see the light of day. The Fuzzeyes Studios developed game, originally planned for release this year on PC, PlayStation 3, and Xbox 360, is rumored to have been canceled.

Despite looking pretty in screen shots, improving dramatically since it was first announced, work on Edge of Twilight is said to have ceased months ago by a former Fuzzyeyes developer. The Australian developer responsible is also said to have been effectively shut down.

We've reached out to publisher Southpeak Interactive and Fuzzyeyes Studios to verify this information and will update with any new details.

Update: A second source, also formerly of Fuzzyeyes Studios, offers similar information about the fate of Edge of Twilight and the game's developer.

14. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer =(. Zat zeker potentie in.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Neeee! Doe het niet, Microsoft koop het project op ofzo..

16. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren had ik nog zoiets van interessant. Lees ik vandaag dat hij geannuleerd is. Beetje jammer. Nou ja... NEXT! :9

[edit] Kom ik ook nog dit tegen. Er is dus nog hoop.

Laatst bewerkt: 3 dec 2009
  17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Mooi zo, maar ehm.... Late 2012? Serieus? Dan moeten de ambities behoorlijk naar beneden bij zijn gesteld. De volgende 2 in 2013. XBLA gamepje?

Hopelijk hebben ze er nog wat van weten te maken, maar als je dat release schema ziet heb ik er niet veel vertrouwen in. Het kán gewoon niet meer zo groots worden als ik voor ogen had.

Deel Deze Pagina