.::: Niet verder lezen indien je je EDGE spoilerfree wil lezen. De scores deze maand; Panzer Dragoon Orta (Xbox): 7 O.TO.GI (Xbox): 8 Crimson Sea (Xbox): 7 The Legend of Zelda: A Link to the Past (GBA): 9 Ape Escape 2 (PS2): 7 Mortal Kombat: Deadly Alliance (Xbox tested): 4 The Revenge of Shinobi (GBA): 3 Super Monkey Ball Jr. (GBA): 6 Space Raiders (PS2 tested): 2 Mr Driller Drill Land (GC): 8 Tom Clancy's Ghost Recon (Xbox Live): 8 Unreal Championship (Xbox Live): 6 MotoGP: URT (Xbox Live): 8 MechAssault (Xbox Live): 5 Daarbij moet gezegd worden dat Xbox Live reviews niet gelijk zijn aan (voorgaande) Xbox reviews. Persoonlijk ben ik teleurgesteld in de PDO score O-TO-GI en Crimso Sea staan nu hoog op mijn wanted lisjtje though. Net zoals "MIESTA DRIELAAAAAA!!!!"
Zo, die cijfers vallen zwaar tegen.... Een 7 voor PDO? Op Gamerankings staat die gemiddeld op 92%..... En MK DA een 4?
.::: Graphics zijn geen belangrijk onderdeel voor EDGE. Hoe revolutionair is iets en hoe technisch vooraanstaand? Dat is waar hun naar kijken. PDO is in dat opzicht gewoon een nieuw Panzer Dragoon deel. Mortal Kombat DA is neit zo vreemd, het mist nog steeds de benodigde diepgang, speelt wel lekker, maar het is bij lange na geen Tekken, VF of SoulCalibur... Maarja dat bloed he... ;P
Neem maar aan dat ie t heeft gespeeld...anders zegt hij t ook niet. Geen voorbarige conclusies trekken.
.::: Ik heb Mortal Kombat DA wel degelijk gespeeld. Als je van de oude MK games houdt (1-, you're in for a treat. Als je een echte fighter verwacht; don't even go near it.