kan dan iemand me helpen?????????
Ik heb een router gekocht voor xbox live en heb hem voro de computer al aan de praat gekregen dankzij dit forum(NOG BEDANKT) maar nu wil ik ook nog dat het voor m'n xbox gaat werken. Als ik ga inbellen dan gaat hij tot het derde balletje en dan zegt hij na iets van 10 sec "DNS not resolved"
Ik heb die router op DHCP ofzo dat hij zelf ip aanwijst enzo maar opeen of andere manier gaat hij niet verder dan die dns.
Ik had al in een andere thread m'n dns nummer gekregen dus toen d8 ik dat hij dan wel zou connecten. Maar dat deed ie dus niet en hij zegt ngosteeds dns not resolved. Kan iemand die ook een edimax router samen met adsl en die kan verbinden met xbox LIVE! z'n instelling geven of me helpen. Ik heb namelijk echt geen verstand ervan. Ik heb nu als verbidnign soort bij m'n router opgegeven fixed ip maar je kon ook kiezen uit ppoe ofzo en nog 2. Ik weet niet of ik wel de goede heb gekozen. Iemand een idee hieronder staan m'n uhm specs ofzo:
b]A: Abonnement[/b]
1: Naam provider XS4ALL
2: Soort abonnement (naam, type) BASIC
3: Kabel, ADSL, of anders? ADSL
4: Up- en downloadsnelheid 128UP/768 DOWN
B: Hardware
1: Modem merk en type ALCATEL SPEED TOUCH HOME ETHERNET MODEM
2: USB modem? (Ja/Nee)NEE
3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) JA EDIMAX BROADBAND ROUTER
4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?) NEE
5: Direct Connection Ja/Nee NEE
6: Crossover kabels in gebruik?NEE
7: Hub in gebruik?NEE
C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt;
1: TCP/IP adress, netmask, gateway VOLGES MIJ DIT 10.0.0.150, 255.255.255.O, 10.0.0.138
2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? GEEN IDEE
D: Xbox Settings
1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? JA
2: Dashboard versie? HOE KAN JE DAT ZIEN
3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? TOT DNS DUS 3DE BALLETJE
4: Wat is de exacte foutmelding? DNS NOT RESOLVED
5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes? HEB IK NIE
Ik heb alles op autostaan en geen hostnaam of mac adres ingevuld is dit fout? PLZ HELP ME ik wil zo graag op live spelen
Laatst bewerkt: 9 mrt 2003