Ik zag bij mycom een Edimax router staan voor 55 euro en ik had een vraagje of iemand weet of die hetdoet met xboxlive en of er nog snelheid verschil in zit met bijv een router van lynksys. Eigelijk is het heo goedkoper hoe btr maar ik wil wel een goede hebben voro xbox live van max 85 euro incl.
Ik heb ook een Edimax router en bij mij werkt het gewoon, of er snelheidsverschil in zit tussen deze en andere weet ik niet. Het was gewoon kabels erin en gaan met die banaan.
goed om te weten... want ik heb dus ook zon edimax cheap ass router...werkt als een trein.... heb Xbox live gepreorderd, dacht: we zien wel maar zo te horen(zie topic cistron, en nu dit topic over edimax), geeft edimax (in combi met Cistron MAXX)no probs
heb ook maar effe geprobeerd nu... en het werkt wel, alleen er klopt iets niet met de snelheden... de upload is een dikke 400 kilobits... dat zou opzich nog kunnen...theoretisch is tie 512 bij mij... maar de download, die geeft ie aan als zijnde een krappe 1000 kbps.... en dat gaat er bij mij niet in... andere testen met pc, wijzen uit dat ik makkelijk 7000 moet kunnen halen..... waar zou dit aan kunnen liggen.... ben al aan het uitzoeken (op zich niet eens is zo belangrijk, want volgens de specs van msoft is dit al voldoende...vind het echter wel vreemd......) voor de rest: werkt het dus perfect met edimax en cistron adsl
Mooi dat het werkt. De upload en download getallen van de Xbox hebben weinig van doen met je lijnsnelheid. Om een nauwkeurige snelheidstest te maken heeft zo'n Xbox een flinke tijd nodig (doe maar eens de test op www.speedtest.nl) en het is natuurlijk niet handig als je steeds zo lang moet wachten om een optimatch te starten. De Xbox doet een 'quick and dirty' test die weliswaar bruikbare waarden geeft maar die vaak in geen verhouding staan tot jouw werkelijke abbo.
ok thanks...hoef ik me ook daar niet meer druk over te maken...... had in de zoektocht naar de reden ook een ander topic gevonden, waar hier het een en ander over uitgelegd werd.... me does not worry anymore....me wants my Xbox live kitje!!!! (waarvan ik vandaag de betalingsbevestiging van XBW heb ontvangen per mail, dus dat komt volgende week allemaal goed...yeah!!)
ik heb een sitecom router...zal deze ook werken met xbox live?? http://www.sitecom.com/product_image.php?product_id=152&size=small