1. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    (sorry dat ik iemand hier mee lastig valt maar ik weet niet welke mod)
    ik kreeg net een waarschuwing wegens edite maar ik veranderde niets ik schreef er alleen een zin bij en dat ik niet in een andere taal dingen er bij mag zetten vind ik persoonlijk talen discriminatie
    als een engelse hier lid geeft op dit fora word er ook niet verwacht dat hij nl spreekt.

na een antwoord van een xbw crew member kan de tread van mijn part dicht ik wil gewoon graag duidelijkheid

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je nou ook eens een link geeft kan ik er wat mee..

3. Hotshot

Hotshot Guest

maar jij WOONT hier in Nederland en jij KUNT Nederlands spreken..
    Letsbee kan dat bijvoorbeeld dus niet..

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat heb ik gedaan, lag niet helemaal aan jou hoor. Maar je begon op een gegeven moment Esperanto's te praten (of iets dergelijks) en dat trok veel members aan om erop te gaan reageren. Toen heb ik je bericht ge-edit en gezegt dat je geen buitelands moest praten.
    Aangezien er te erg off-topic werd gegaan (de gehele laatste pagina was off-topic, er kunnen 40 berichtjes op 1 pagina, kun je nagaan...) Daarom heb 'm gesloten.

5. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    "Spellen reeks van XBox erg traag" deze tread

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
  7. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    @Dioga ooh daarom heb ik hem niet eens geedit

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Engels is een wereldtaal die wij bijna allemaal machtig zijn door verplichte studie op school.
    De taal die jij gebruikt is voor bijna iedereen mij incluis een raadsel.
    Klinkt vast wel leuk hoor, Italiaans klinkt geweldig vind ik, misschien zingt zo'n zanger wel dat hij iedereen een halve zool vind maar het klinkt toch mooi in die taal.

Omdat bijna niemand je begrijpt zijn er mensen die er aanstoot aan nemen.

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Precies shd...
    Sorry Pre-Doxium, ik wil je niet apart aanvallen en jij bent niet de enige schuldige, maar na jou Italiaans gezever ging het gewoon te off-topic en werd er meer over jou posts gepraat als over het onderwerp zelf.

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Tis in mijn ogen ook niet meer dan logisch dat je hier Nederlands praat. Je zit hier op een nederlandse site, jij beheerst net als alle anderen hier de Nederlandse taal, dus wordt er van jou (net als iedereen) verwacht dat jij Nederlands praat. Voor sommigen geldt een uitzondering, zoals Letsbee, een hulpvaardige koreaan die ons regelmatig van nuttige info en pics voorziet. Maar ook hij probeert zich in een taal die bijna iedereen beheerst, het Engels, verstaanbaar te maken. Hij gaat dus niet in het Koreaans lopen wauwelen.

Het is heel leuk dat jij Esperanto kan, het ziet er ook heel stoer uit hoor, maar als de rest het niet kan lezen, worden er al gauw de (misschien verkeerde, misschien ook niet) conclusies getrokken uit jouw geheimtaal dat wat jij zegt wel eens beledigend zou kunnen zijn.

Je gaf trouwens zelf in die thread aan dat als je die dingen in het Nederlands had gezegd, je waarschijnlijk een ban aan je broek had hangen, dus helemaal netjes zal het wel niet geweest zijn.

Als je nou slim bent, post je voortaan gewoon in het Nederlands, zodat je je niet weer de onvrede en argwaan van het forum op je dak krijgt.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2003

Deel Deze Pagina