Ik heb ADSL maar bij Edonkey download ik nooit sneller dan 10kb/s, maar gemiddeld is het nog veel langzamer. Is dat normaal of niet?
isotje? waar ga je die voor gebruiken dan tja als je dc++ gebruiken wil moet wel wat te delen hebben. anders kom je nergens binnen en dat is een zeer goed systeem. geen last van leechers meer
Edonkey is snel, je weet alleen niet hoe je het moet gebruiken kennelijk Edonkey is een programma dat je aan moet laten staan, het is geen leechers programma zoals kazaa waar je snel ff download van iedereen en klaar. Edonkey is bedoeld om aan te laten staan en zelf je status op te krikken. Edonkey werk met wachtrijen waar je inkomt, des te meer je upload naar andere, des te sneller je opschiet in de rij. Share je dus genoeg dan kun je echt wel met 60kb/s downloaden.
Nou, de upload staat constant volop te draaien (er is 3,69 Gig upgeload) dus dan zou het veel sneller moeten gaan, maar tot nog toe gaat het steeds langzamer. Hoe kan je trouwens meer Sharefolders toewijzen? Op dit moment pakt hij alleen maar de incomingfolder van edonkey zelf...
Ikgebruik Emule nu al een tijdje alleen gaat het lijstje met bekende gebruikers steeds weer naar 0 als ik Emule afsluit. Als ik iets download en hij vindt sources wordt het aantal bekende gebruikers hetzelfde als het aantal sources. Hoe kan dit?
Dat heeft kazaa ook hoor... maarja.... dankzij kazaa lite ++ mag ik altijd voor piepen als er een rij is
neem kazaa lite K++ edition NL versie is gewoon ut beste programma met Grabit samen. bij kazaa hoef je niks te delen. en de verbinding is ook altijd top.
Zoals ik eerder zei, een iso bestand. Bij kazaa zijn er alleen gekraakte en uitgeklede bestanden te vinden.