Dit spel is revolutionair onder de stealth games!!!!! Het gaat om Kwaliteit en niet om de Kwantiteit van een spel. SC is een waar succes naar mijn mening.
Het is juist kunst om kwaliteit en kwantiteit prachtig te balanceren. Aan kwaliteit in een spel heb je niks als je na 2 uur klaar bent.
Denk dat het veilig is te zeggen dat er inderdaad opzeker een deel 2 komt ja. Denk dat ze daar al mee bezig zijn. Deel 1 is overigens uitstekend.
Ik heb um alleen omdat ik hem kreeg bij de XBM, hijs wel leuk maar niet bijzonder vind ik. Ben nu bij de CIA HQ. Maar een nieuw deel? Ga er maar niet op wachten want dat zou nog minstens 2 jaar duren voor die zou uitkomen(héél de tijd uitstellen)
ja idd, deel 1 verkocht naar mijn idee erg goed dus zal er gegarandeerd een 2e deel op de markt komen.
ik vind dat als er een 2e deel komt dat ie beter moet zijn als deel 1. want hij viel me echt tegen. het is te frustrerend en het duurt allemaal zo lang. je moet zo vaak van alles over doen. daar hou ik niet van.
hehe, zoals ik al zei mag de gameplay idd wel veranderd worden, daar bedoel ik dus mee, meer vechtmoves, en natuurlijk ook meer gadgets en wapens. en meer missies.
Verkocht goed is een understatement. Op de Xbox alleen zijn er ongeveer 2 miljoen van verkocht, dat evenaard Halo bijna...bijna!