Ik las onlangs een test in XBM waar een setup van de VIDEOLOGIC ZXR-500 in staat.Het systeem werd beloond met een score van 10/10.De prestaties zijn enorm goed maar vooral de prijs van 79.99pond (125uero) is wel opmerkelijk te noemen.De mijne is al besteld en voor alle gamers die een betaalbaar Dolby 5.1 systeem zoeken zou ik hetzelfde aanraden.
Surf naar www.videologic.com maar die informatie blijkt niet te kloppen.Het systeem staat op de site maar kost wel rond de 225euro.De redaktie van XBM is bedankt voor de VALSE informatie.
Er staat wel niet veel informatie bij, maar ik ben er zeker van dat het ZONDER decoder is en dan is hij waardeloos.Als je een Dolby Digital geluid wil kan dit niet zonder decoder en net dat maakt die systemen een pak duurder.Kijk toch maar eens naar de Videologic site voor meer details.
Hij is zeker zonder decoder, wat had je dan verwacht. Goed geluid en een decoder voor 119 euro? Dream on! De Creative Extigy is een goede decoder voor ongeveer 200 euro.
Op de videologic site staat: ZXR-500 The perfect partner for any 5.1 channel soundcard, ZXR-500 will transform your PC into a thundering home cinema and surround sound gaming system. Daar zit dus geen decoder bij.
Ik weet niet wat je allemaal wil bewijzen,maar als je www.videologic.com aanklikt komt er zelfs een pop up tevoorschijn van de DIGITHEATRE ZXR-500 MET DECODER ,want die staat zelfs op de foto(voor 149.99pond ofwel 225euro).Als je meer specs informatie aanklikt staat het er ook wel degelijk bij dat de DECODER meegeleverd word.
Ah , die aanbieding had ik niet gezien. Als je die digi theater decoder er bij krijgt is het inderdaad goedkoop. Mijn excuses!
jammer dat er maar een 25 watt subwoofer bij zit,over het aantal watt van de speakers staat niks bij,zal denk dus niet al te hoog zijn,maar al met al toch wel een mooi setje voor die prijs. laterzzzz
of gaa naar Blocker een koop een 5.1 set van Provision kost je allen maar €89 jah en het is een echte 5.1 ik heb hem gekocht mmhhuaaaa allen weet ik niet hoe je die kabels moet aan sluite wel vreemd er zit een center een sub een left en right en suround left en suround right wara moet je die aan sluite ?
Wanneer komt er zo'n speciale set die echt gemaakt is voor de Xbox naar de Xbox? Zoals ze die bijvoorbeeld ook voor de ps2 hebben van BigBen.